Nová komunikačná línia bratislavského Auparku sa prejaví na vizuálnych nosičoch, bilbordoch, v tlačených materiáloch aj online.

„Zážitok z nakupovania má byť nečakaný a prekvapivý. Vytvorili sme silnú a jedinečnú kampaň, aby sme ho mohli vyjadriť,“ hovorí Antoine Choque, dizajnový riaditeľ agentúry Betc Shopper, ktorá stojí za kreatívnym návrhom a realizáciou.

Európska obchodno-realitná skupina Unibail-Rodamco, pod ktorú Aupark patrí, tvrdí, že chce odlíšiť svoje nákupné centrá od konkurencie cez budovanie dôverného vzťahu so zákazníkom.

Pod heslom „Unexpected Shopping“ sa má ukrývať túžba ponúknuť návštevníkom jedinečnú skúsenosť a premeniť nákupné centrum na miesto, kde nejde len o samotné nakupovanie. „Ako ukázal prieskum, aj ‚unexpected‘ aj ‚shopping‘ vyvolávajú pozitívne asociácie spájajúce sa s inakosťou, prekvapeniami, pohodou a relaxom,“ tvrdí prevádzkovateľ centra.

Komunikácia stojí podľa skupiny na dvoch princípoch: silnom vizuálnom zobrazení a pútavých frázach a sloganoch, ktoré prezentujú ponuku služieb, exkluzívnych značiek a podujatí.

Aupark spustil komunikačný koncept „Unexpected Shopping“

Zdroj: Aupark

V rámci kampane vzniklo 250 vizuálov a 80 videí. Na fotení sa zúčastnilo 50 modeliek a modelov z ôsmich krajín. Pri tvorbe vizuálov pre časť venovanú doplnkom – „Unexpected Accesories“, bolo využitých 160 párov topánok, 50 klobúkov a 50 kabeliek.

Nový komunikačný koncept má posilniť filozofiu skupiny, ktorá vidí nákupné centrá ako miesta na stretávanie. Nákupnú kultúru má posilňovať vernostný program pre zákazníkov s neplatenými výhodami.

Unibail-Rodamco Group, vlastník Auparku, zastrešuje sieť 82 nákupných centier v 12 krajinách.