Komisia bola zriadená za účelom posúdenia porušení etických kódexov členskou agentúrou PR Clinic v súvislosti s podozrením z neetických a neférových PR praktík, konkrétne z používania falošných účtov na Facebooku.
Koncom októbra minulého roku vydal Denník N článok novinára Filipa Struhárika „Čo majú spoločné AAA auto, obhajcovia hazardu a politik Martin Borguľa? Všetkých podporujú falošní diskutéri“.
Neakceptovateľný prístup
V texte médium informovalo o používaní falošných účtov na Facebooku s cieľom vytvárať lepší imidž jednotlivcov a firiem. V článku bola obvinená z neetických praktík agentúra PR Clinic. Tá podozrenia z nekalých a neetických PR praktík v bezprostrednom vyhlásení odmietla. Denník N však poukázal na to, že falošní diskutéri na sociálnej sieti „kopali“ práve za jej klientov.
„Využívanie falošných účtov
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?