Vo funkcii prezidenta asociácie nahradila S. Lexmanová po dvojročnom funkčnom období Martina Mazaga.

„Som veľmi vďačná za dôveru, ktorú mi kolegovia v rámci asociácie vyslovili. Pozíciu prezidentky neberiem štatutárne, ale ako veľký záväzok voči našej branži,“ uviedla S. Lexmanová. 

Ako svoj cieľ prezentuje spolu s kolegami z členských agentúr kultivovať prostredie PR, posilňovať jeho renomé a etické štandardy v rámci silnej stavovskej spolupráce.

„Ako svoju zásadnú misiu vnímam cenotvorbu, rentabilitu nášho core biznisu a tiež väčšiu mieru vzájomného zainteresovania naprieč PR, marketingom, digitálom a reklamným segmentom,“ dodala.

Asociácia Public Relations Slovenskej republiky (APRSR) na svojom valnom zhromaždení zároveň schválila nové vedenie združenia.

Posilniť exekutívu má novovzniknuté päťčlenné prezídium v zložení Soňa Lexmanová (SKPR Strategies), Matúš Stračiak (PR.Konektor), Martin Mazag (PRime time), Katarína Remiaš (1st Class Aegncy) a Roman Záhorec (Neopublic Porter Novelli).

APRSR aj tento rok organizuje súťaž PR projektov PROKOP. Registrácia prác beží do 15. októbra, výsledky vyhlásia 25. októbra.