Aký bol uplynulý rok?
Úspešný. Práve začíname po úspešných výberových konaniach pracovať pre nových klientov ako napríklad Bayer, Wrigley/Mars alebo New Yorker. Rozšírili sme tím o novú pozíciu Strategic Planning Direcor, na ktorú nastúpil Milan Obetko, úspešný marketér dovtedy pôsobiaci na strane zadávateľov na Slovensku, v Českej republike aj v rámci CEE. Vytvorenie tejto pozície podčiarkuje náš záväzok dodávať best-in-class riešenia pre našich klientov, prostredníctvom ešte lepšieho chápania skutočných marketingových potrieb klientov, nachádzania insightov, tvorby jasných stratégií, dokonalej implementácie a doručovaním výsledkov.
Z globálneho pohľadu sme radi, že sieť MediaCom úspešne obhájila pozíciu mediálnej agentúry roka 2010 (ocenenia "Network of the Year" z International M&M Awards 2010 a z Festival of Media Awards 2010). MediaCom sa taktiež posunul na 3. priečku globálneho agentúrneho rebríčka, čo zároveň posilňuje aj našu pozíciu globálneho lídra prostredníctvom skupiny GroupM.
Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Udalosťou roka je podľa nášho názoru konkurenčný súboj medzi TV Markíza a TV Joj, najmä z hľadiska štruktúry a kvality programmingu, z čoho ťaží najmä slovenský divák. Zvýšený záujem slovenského diváka o sledovanie TV naznačuje aj zvýšenie celkového televízneho ATS (priemerného času stráveného pri sledovaní TV). Nás určite potešila prezentácia pána Olivera Gertza (Managing Director EMEA, MediaCom Interaction) na Trend konferencii Internet a reklama 2010.
Čo očakávate od roku 2011?
Našim jednoznačným cieľom je ďalší rast prostredníctvom ľudí v zmysle našej stratégie People first, Better results: 1. Rozvoj našich zamestnancov; 2. Jednoznačný fokus na klienta a jeho potreby; 3. Pochopenie spotrebiteľa a nachádzanie insightov pre budovanie komunikácie, prostredníctvom ktorej budeme naďalej dosahovať to, čo nás vždy teší najviac: Napomáhať budovať biznis našich klientov.