„Hľadali sme partnera, ktorý má dostatočné skúsenosti v oblasti komunikácie tak náročného odvetvia, akým energetická efektívnosť nepochybne je. Tím AMI Communications nás presvedčil nielen skúsenosťami a referenciami, ale najmä strategickým pohľadom na komunikáciu. Našim primárnym cieľom je zvýšiť povedomie o výhodách, ktoré ponúkajú garantované energetické služby tak pre privátny ako aj verejný sektor,“ hovorí predseda Správnej rady APES-u Marcel Lauko.

AMI Communications okrem strategických konzultácií a riadenia externej komunikácie bude zastrešovať aj niektoré špeciálne projekty APES-u. Agentúra očakáva, že sa jej podarí nielen budovať reputáciu APES-u a jej členov, ale cielenou komunikáciou sa jej podarí inšpirovať.

„Chceme apelovať aj na slovenské inštitúcie, aby hľadali skryté rezervy v prevádzkových nákladoch a zvýšili tým svoju energetickú efektívnosť a konkurencieschopnosť,“ vysvetľuje riaditeľ agentúry AMI Communications Peter Chalmovský.

AMI Communiciations má v súčasnosti v portfóliu značky Heineken, Škoda Auto, Shell, Telefónica O2, Orbit, Home Credit a ďalšie.