"Coke light man" sa vracia do reklamy značky po viacerých rokoch. Novinkou je, že prvýkrát to nie je neznámy svalovec, ktorý môže ovplyvniť ženský svet, ale hollywoodsku hviezdu, známu okrem iného aj z filmov Spider man.
J. Franco nevystupuje priamo ako sexsymbol, ale vzdáva komplimenty mladým, nezávislým ženám. Rozpráva o tom aké je to sexi ísť svojou vlastnou cestou. Informoval o tom portál Horizont.net.
Kampaň s mottom "Pre všetky, ktoré sú naozaj sexi" začali v pondelok 18. augusta vysielať televízie len v Nemecku. Vidieť ju bude možné následne aj v kinách, outdoore a online.
Za kreativitu je zodpovedná agentúra Ogilvy & Mather Berlin. Spot režíroval britský režisér Jake Nava a produkovala ho spoločnosť Markenfilm Berlin.
Na webových stránkach www.coke-light.de si ženy môžu zadať svoje alebo kamarátkine meno a získať tak „osobné“ komplimenty od Jamesa Franca.
Stévia nechutí
Nápojový gigant sa stále viac snaží zbaviť sa nezdravého imidžu prirodzene sladenými nízkokalorickými nápojmi, akým je napríklad nová značka Coke Life - Coca-Cola sladená stéviou, ktorú firma vlani predstavila v Argentíne a tento rok sa má dostať na západné trhy.
Otázka je, či zákazníkom bude chutít. Po nevôli mnohých spotrebiteľov na sociálnych sieťach v USA sa rozhodla spoločnosť začiatkom augusta, že končí so stéviovým sladidlom pre svoje nápoje Vitaminwater a vráti sa k pôvodnej receptúre. Informoval o tom portál www.thedrum.com.
Až do mája nápoj značky Vitaminwater obsahoval zmes trstinového cukru a kryštalickej fruktózy, pričom nový recept obsahoval trstinový cukor zmiešaný so stéviou, rastlinným extraktom vnímaným ako zdravšia voľba oproti umelým sladidlám.
Nespokojní fanúšikovia sa však vrhli na sociálne siete, aby vyjadrili svoj hnev na zmeny v recepte, čo viedlo Coca-Colu k rýchlemu obratu.
Výroba pôvodného produktu sa začne v priebehu augusta, k dispozícii po celých Spojených štátoch by mal byť od zimy. Značka Vitaminwater Zero bude aj naďalej sladená stéviou.