NBC vlastný Starbucks prepašovala do mediálneho strediska v Soči, a nejde len o malú operáciu. Kaviareň tu má viac zamestnancov, ako je počet športovcov, ktorých na hry vyslalo 57 zo zúčastnených krajín.

Jediným hráčom na poli značkovej kávy mal byť v Soči McDonald's a jeho prevádzkárne McCafé. Napriek tomu sa uprostred priestoru vyhradeného len pre NBC nachádza Starbucks, ktorý funguje 24 hodín denne a slúži štábu 2 500 ľudí z televízie NBC. Tá za exkluzívne americká práva na prenos olympijských hier zaplatila 775 miliónov dolárov.

V prevádzkárni Starbucks sa strieda 15 baristov, ktorým NBC zabezpečila ubytovanie a platí im bežnú mzdu. Podľa NBC tým televízia neporušila olympijská pravidlá, pretože Starbucks nie je otvorený pre verejnosť. Udržuje okolo neho prísne bezpečnostné opatrenia, hoci sa niekedy o kávu podelí aj s ďalšími televíznymi stanicami.

Medzinárodný olympijský výbor prísne stráži, aby na olympiádu neprenikli značky, ktoré nezaplatili za sponzorské privilégiá. V minulosti sa prelepovali napríklad logá nesponzorských značiek výťahov, vypínačov svetiel a dokonca aj termostatov.

Podľa zástupcov NBC si stanica vozí vlastný Starbucks na každú olympiádu už od hier v roku 2000 v Sydney. Soči je po talianskom Turíne len druhým mestom, ktoré nemá vlastnú stálu pobočku Starbucks. Táto sieť kaviarní otvorila prvú prevádzku v Rusku v roku 2007 a ​​v súčasnosti pôsobí v Moskve, Petrohrade a Rostove nad Donom. Podľa hovorkyne firmy je však v pláne otvorenie kaviarne Starbucks v Soči počas tohto roka.