Zmenou prejde okrem loga aj sortiment, spoločnosť avizuje jeho rozšírenie a orientáciu na čerstvé potraviny od regionálnych dodávateľov.

Názov Terno dostatnú tri predajne Albert v bratislavskej Petržalke, Albert v komplexe Tri veže sa zmení na Moju Samošku.

„Zákazníci nepocítia v obchodoch žiadnu prechodnú fázu, vo všetkých štyroch predajniach budú môcť od prvej chvíle využívať všetky existujúce benefity predajní Terno a Moja Samoška, ako napríklad zákaznícku kartu či možnosť platenia faktúr pri pokladni. Otváracie hodiny v predajniach ostávajú zatiaľ nezmenené,“ uvádza v tlačovej správe hovorkyňa a PR manažérka spoločnosti Terno Group Diana Chovancová-Stanková.

Sieť predajní Albert nebude jedinou, ktorú spoločnosť Terno Group premenuje. Rebrandingom prejdú aj hypermarkety Hypernova, ktoré sa priebežne premenujú na Terno Center. To bude nový názov na trhu, keďže pod značkou Ternou dosiaľ hypermarkety nefungovali.

„Remodeling predajní a zmena sortimentu prebehnú postupne tak, aby bol zachovaný jednotný layout siete Terno,“ tvrdí spoločnosť.

Terno plánuje v rebrandovaných predajniach ponúkať aj svoju privátnu značku Moja, pre ktorú nedávno spustilo kampaň. Do bratislavských ulíc umiestnila nadrozmerné jablká. Viac informácií.

Predaj sietí Albert a Hypernova holandskej skupiny Ahold oznámili v novembri minulého roka. Predajne kúpila firma Condorum. Jej jediným akcionárom je Michal Holík, ktorý predtým pôsobil ako člen predstavenstva viacerých firiem patriacich do investičnej skupiny J&T, vrátane Poštovej banky.