Na to, aby ste oslovili verejnosť, nepotrebujete reálne osoby a ani nič z reálneho sveta. Načo. Väčšina ľudí aj tak žije vo svete internetu, svoje emócie už nevyjadrujú naživo, ale prostredníctvom rôznych "smajlíkov".
Takúto stratégiu sa vo svojej kampani rozhodla využíť aj nezisková organizácia bojujúca za práva zvierat PETA. Z niekoľkých ikon vyskladala kompletný príbeh.
Chceli by ste poznať človeka s menom Google? Čo ak naozaj existuje aj na tejto planéte. Pozrite si druhé pokračovanie virálu od CollegeHumor.
Značka Cadbury roztancovala letisko. Teda mladíka na letiskovej kontrole, ktorý robí vcelku čudné pohyby. Dajte si aj vy kúsok "keksočokolády" a uvidíte, čo to s vami narobí.
Viete o tom, že váš kocúr vie spievať a vaše nevinné batoliatko vám čoskoro rozbije obrazovku na televíznom prijímači? Neveríte? Tak sa presvedčte. Veď reklama nikdy neklame.
A na záver ponúkame aj tentokrát menší útok na city v kampani organizácie Save The Children.
- Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednate si RSS feed.