Kampaň je rozdelená na dve fázy, pričom súčasťou prvej je spotrebiteľská akcia. V rámci nej zákazníci získavajú za každých desať eur nákupu nálepky. Tie následne môžu lepiť do špeciálneho komiksu o Megažrútoch.
V druhej fáze kampane, ktorá odštartuje v novembri, si budú môcť spotrebitelia za plný komiks nálepiek zobrať skutočného Megažrúta.
„Naším hlavným cieľom je atraktívnou a unikátnou promotion vzbudiť záujem detí o zdravé stravovanie,“ vysvetľuje marketingová riaditeľka spoločnosti Terno Anna Buzinkay.
Komunikáciu v prvej fáze sprevádza televízny spot, v ktorom sú hlavnými hrdinami kreslené postavičky. Tie si spoločne užívajú na predajnej ploche v Terne počas momentov, keď tam nie sú žiadni zákazníci. Do Terna prichádzajú zo stredu Zeme cez rozrezanú podlahu.
Súčasťou kampane je microsite www.megazruti.sk, na ktorej môžu používatelia súťažiť o ceny. Zapojiť sa môžu do hry GameŽer, kde zadajú kód z nálepky a automaticky budú zaradení do žrebovania o jeden hoverboard týždenne. Hráč s najvyšším skóre získa každý týždeň tablet.
Súčasťou stránky sú tiež informácie o Megažrútoch, ich príbehy zo života, zdravé recepty, ktorých prípravu zvládnu deti aj samy. Na stránke budú podľa Terna pribúdať nové komiksové príbehy, kde deti nájdu burzu nálepiek a môžu si ich medzi sebou vymieňať.
Okrem televízie je kampaň mediálne podporená v rozhlase, printe a v online vrátane komunikácie na facebookovom profile Terna. Na kampani sa podieľala agentúra Effectivity Powered by Publicis, mediálna agentúra Media and Digital Services a PR agentúra Arthur media.
Zberateľskú kampaň zameranú na detského spotrebiteľa predstavila koncom augusta aj Billa. Po predošlej komunikácii, v ktorej boli hlavnými hrdinami postavy zo Star Wars alebo Vitamani, sú ťahákmi kampane postavy nazývané Loptoši. Viac informácií.