Slovenská sporiteľňa, Kompót, kníhkupectvo Martinus, kaviareň Pán Králiček či Foxford, Stará tržnica, reklamné agentúry Respect APP alebo This is Locco a ďalšie značky to oznámili na svojich sociálnych sieťach.

Mnohé z nich zmenili svoje otváracie hodiny, zatvorili prevádzky alebo svojim zamestnancom dovolili odísť z pracoviska skôr, aby sa mohli zúčastniť na pochode, ktorý sa začína o 17. hodine. 

Denník N informuje o účasti na pochode aj na svojej piatkovej titulke, kde sa karikaturista Shooty čitateľov pýta, či sa ho zúčastnia aj oni, pretože on tam bude.

Aj slovenské značky idú na pochod, hovoria o tom na sociálnych sieťach

Denník N - 9. 3. 2018

Značky na Instagrame alebo na Facebooku používajú hashtag #allforjan, #zaslusneslovensko alebo #ichkrvou. Zároveň vyzývajú svojich followerov a fanúšikov, aby sa na pochod pridali aj oni. 

A post shared by Vydavateľstvo SLOVART (@slovart_vyd) on

A post shared by Kompot.sk (@kompotsk) on

A post shared by STARTITUP SK (@startitup_sk) on

A post shared by Stará tržnica (@staratrznica) on