Cez víkend oficiálne odštartovali Majstrovstvá sveta v hokeji. Oficiálni partneri slovenského mužstva si pri tejto príležitosti nechali vyrobiť špeciálne reklamy a sponzorské odkazy s hokejovou tematikou. Mediálne vám prináša ich prehľad.
Najviac sponzorských odkazov si nechal vyrobiť generálny partner Slovenskej hokejovej reprezentácie Orange. Operátor počas zápasu Slovenska s Ruskom vystriedal vo vysielaní minimálne päť rôznych krátkych reklám. Všetky sa odohrávajú na ľadovej ploche, ukazujú hokejistov pri hre a žonglovaní s pukom. Spoty podfarbuje hiphopová hudba. „Najlepšie hokejové kúsky nájdete na www.osporte.sk,“ hovorí voice-over a odkazuje na športový web.
Kratší sponzorský odkaz nasadil aj pivovar Heineken pre značku piva Corgoň, ktorá tiež patrí medzi oficiálnych sponzorov hokeja. V spote ukazuje skupinu fanúšikov, ktorí doma sledujú zápas a pred televízorom sa im objavia roztieskavačky. Corgoň prináša „najkrajšie okamihy z hokeja“ a označuje sa za „hrdého partnera slovenských fanúšikov“. V reklamných brejkoch okrem toho rotuje televízny spot z novej reklamnej kampane od agentúry Mayer/McCann Erickson, ktorý mal premiéru pred dvoma týždňami.
Stávková kancelária Fortuna propaguje svoj web v reklame s hokejistami. Na stránke www.ifortuna.sk ponúka používateľom live stávkovanie.
Škoda Auto využila majstrovstvá ako odrazový mostík pre úplne novú kampaň na model Fabia. Agentúra Lowe GGK vyrobila pre automobilku spot priamo v bratislavských uliciach. Doteraz si Škoda väčšinou nechávala adaptovať spoty na jednotlivé modely zo zahraničia. Slovenskej agentúre zverila napríklad propagáciu originálnych náhradných dielcov. V novej reklame nie je priamo spomenutý hokej, Škoda však patrí medzi oficiálnych sponzorov podujatia.
- Pozrite si video na blogu Reklamy: Vaše rodinné turbo pre Škoda
Sponzori a zadávatelia reklamy na celom svete využívajú veľké športové podujatia na štart nových kampaní alebo si nechávajú vyrobiť špeciálne reklamné spoty so športovým námetom. Televízni diváci sa každoročne tešia na finále národnej futbalovej ligy vo futbale Super Bowl, a to nie len kvôli samotnej hre, ale aj kvôli novým reklamám. Špeciálne reklamy v lukratívnom vysielacom čase sa vždy objavujú napríklad aj počas olympiády alebo majstrovstiev sveta vo futbale.