Orange aj na jeseň rozvíja kampaň Som kto som so známymi Slovákmi. FiberNet mu v novom televíznom spote propaguje extrémny športovec Roman Dubský.

„Som Roman Dubský, profesionálny base jumper,“ predstavuje sa športovec v úvode spotu. „Som kto som vďaka môjmu dedovi, ktorý bol pilot,“ hovorí Dubský a vrhá sa strmhlav dole zo skaly. „A vďaka mojej priateľke, ktorá chápe, že svoj život si bez rýchlosti neviem predstaviť. Ale aj vďaka chalanom, na ktorých sa môžem vždy spoľahnúť,“ vymenúva ďalej športovec. Vtedy sa mu otvorí padák. „Som kto som a od života chcem to najlepšie,“ dodáva na záver Dubský.



Kampaň prebieha aj na internete. Na webe podnaweb.sk pripravil operátor pre zákazníkov prehľad možností pripojenia na internet, ale aj wallpapery na stiahnutie, súťaž s fotkami či nový televízny spot vrátane detailov zo zákulisia jeho nakrúcania.

Komunikačnú stratégiu "Som kto som" adaptovanú od materskej spoločnosti používa slovenský Orange od februára tohto roku. Vyrába ju agentúra Wiktor Leo Burnett. Koncept je postavený na myšlienke „som kto som vďaka všetkým ľuďom v mojom živote“. V spotoch si už stihli zahrať hokejista Marián Hossa, herec Filip Tuma, moderátor Matej „Sajfa“ Cifra a herci Diana Mórová a Juraj Mokrý spolu s ich synom. Printovým a outdoorovým reklamám prepožičali tváre speváčka Zdenka Predná či tanečník Laci Strike.


Včera odštartoval jesennú kampaň aj ďalší telekomunikačný operátor. T-Com v nej výrazne mení doterajší komunikačný štýl, aby sa viac priblížiť globálnemu positioningu značiek svojej materskej skupiny Deutsche Telekom. V televíziách rotuje tri spoty s novým sloganom Zažime to spolu. Viac informácií.