Po „Šmolkampani“ či Disney kartičkách od Tesca alebo nedávnej „Vitamani“ kampani od Billy s plyšákmi, prichádza Lidl s kampaňou nazývanou Stikeez.
Hlavnými hrdinami sú farebné figúrky, z ktorých každá má vlastné meno ako napríklad Chompy, Giry Joe, Dolfy a v štýle Pokemonov rôzne vlasnosti udávané na stupnici pažravosti, prítulnosti, veľkosti či strašidelnosti. Kolekcia obsahuje 24 rôznych figúrok rozdelených do štyroch kategórií - príšerky, farma, džungľa a oceán.
Lidl rozdáva figúrky podobne ako konkurenčné Tesco za každých 10 eur hodnoty nákupu zadarmo.
„So zberateľskou akciou veselých figúrok Stikeez sa zákazníci môžu stretnúť iba v predajniach Lidl. Po úspešnej minuloročnej premiére v Nemecku sa aj spoločnosť Lidl Slovenská republika rozhodla takýmto spôsobom odmeniť ratolesti svojich zákazníkov,“ uviedol pre Mediálne.sk PR manažér a tlačový hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák.
Súčasťou zberateľskej súťaže sú aj Stikeez karty, ktoré si môžu spotrebitelia zbierať do špeciálneho albumu. Zberateľské vrecúško je k dispozícii v predajniach Lidl za necelé euro, album za 1,99 eura.
Stikeez majú okrem microsite, kde si používatelia môžu stiahnuť tapetu, zahrať si kvarteto či vymaľovať obrázok. Stikeez má aj vlastnú aplikáciu pre iOs a Android.
Lidl Stikeez mánia trvá od 14. júla a končí sa 17. augusta. Nasadená je v printe, online, prostredníctvom televízie a kino-spotov, letákov, POS a POV materiálov a PR.