Na platforme Airbnb zverejnila agentúra svoju ponuku pod hlavičkou Kreatívny dom s najkrajším výhľadom na Dunaj. „...poskytne dostatok priestoru novým posilám. Miesta je dosť pre nápady kreatívcov, manažérov, aj stratégov,“ opisuje Applepie v netradičnom nábore.
„Nechceli sme urobiť klasický náborový inzerát na pozície, ktoré sú vo všetkých reklamkách rovnaké. Preto sme stavili na cestu, ktorá záujemcom ukáže, aké je to pracovať priamo v našej agentúre,“ zhodujú sa jej tvorcovia.
V agentúre sa pohrali aj s cenou jednej „noci“ v kreatívnom dome. Podľa ponuky si pýtajú 99 eur. Sumu si zvolili preto, že je ekvivalentná ubytovaniu v okolí, nakoľko sídlia v bratislavskom Starom Meste na Radvanskej ulici.
„Okrem toho má jeden z kolegov rád rapera Jay-Zho a cifru uviedol na jeho počesť,“ priznala Milada Balčáková, digital strategist agentúry.
Jedna pomyslená noc v kreatívnom dome stojí 99 eur Zdroj: Airbnb/Applepie
Okrem piesne amerického hudobníka 99 problems má táto suma odkazovať aj na číslo, ktoré má pre celú agentúru magickú symboliku.
Applepie nevynechala ani zábery interiéru, ktoré sú súčasťou každej ponuky na Airbnb. V opise tematicky približuje aj portfólio svojich klientov.
„V našej kuchyni, vybavenej sporákom, elektrickou rúrou a mikrovlnkou, kuchtíme pre klientov Oriflame, Heineken, HB Reavis, Prima banka, Štrbské presso, Stock, Cocopet...“ píše sa v ponuke.
Applepie láka aj záberom pracovnej kúpeľne Zdroj: Airbnb/Applepie
Súčasťou inzerátu je aj bližší opis lokality, dostupnosti a výbavy kreatívneho domu. Podľa Applepie ide o „prominentnú štvrť plnú veľvyslanectiev, v susedstve nášho presláveného expremiéra. Na rovnakej ulici je masážne centrum aj barber shop“.
Na netradičný nábor stihlo reagovať aj zopár záujemcov. „Dostali sme už niekoľko životopisov a portfólií. Prihlásili sa nám viacerí kreatívci,“ dodáva M. Balčáková.