Agentúra Triad Advertising zvíťazila v tendri na digitálnu agentúru pre ČSOB, ktorý banka vyhlásila v prvej polovici tohto roku.

Agentúra sa bude po novom starať o značku v online prostredí. Okrem komplexného zabezpečenia podporných digitálnych aktivít pre ATL kampane bude jej prioritou aj celková konsolidácia pôsobenia značky v online priestore.

„Teší nás, že v našich digitálnych aktivitách nám odteraz bude pomáhať jedna z najlepších digitálnych reklamných agentúr na Slovensku. Dokázala to aj vo vyhlásenom tendri, z ktorého vďaka svojej kreativite a inšpirujúcim myšlienkam vzišla ako víťaz pre realizáciu našich potrieb v tejto oblasti marketingu,“ uvádza riaditeľ divízie marketingu ČSOB Róbert Trubač.

Agentúra Triad Advertising uvádza, že momentálne sú práce na vzájomných projektoch v plnom prúde. „Prvé výsledky vzájomnej spolupráce Triadu a ČSOB na seba už nenechajú dlho čakať,“ uviedol strategy & creative director z Triad Advertising Martin Woska.

Agentúra Triad Advertising získala značku ČSOB

Zdroj: Triad Advertising

O komunikáciu značky ČSOB v ATL sa bude aj naďalej starať reklamná agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá začiatkom tohto roku pripravila pre banku pilotný projekt novej komunikačnej stratégie. Banka začala v rámci nej používať aj nový claim „Pre Vás osobne.“ Viac informácií.

Reklamná agentúra Triad Advertising má v súčasnosti vo svojom portfóliu značky Kofola, Adidas, O2, Shoppie, Kozel a mnohé ďalšie.