Vo vedení PR Clinic doplnil F. Švaňa Juraja Danielisa a Martina Dobiša. Naposledy pôsobil ako šéf slovenskej pobočky agentúr PR.Konektor, kde ho na pozícii client service director vymenil bývalý hovorca ministerstva školstva Matúš Stračiak.

„PR Clinic dlhodobo vnímam ako trhovú jednotku v korporátnej komunikácii, reputation manažmente a krízovej komunikácii, čo sú oblasti s veľkým potenciálom, aj s ohľadom na rast sociálnych sietí. Jedným z mojich cieľov bude popri vedení klientskych tímov a práce pre klientov ešte viac rozvinúť produktovú komunikáciu, prácu s influencermi a 360-stupňové kampane, ktorým som sa dosiaľ intenzívne venoval,“ načrtol svoju víziu F. Švaňa.

„S Filipom prichádza okrem bohatých skúseností i všestrannosť a leadership. Reputácia je pre firmy a ich produkty kľúčová, no v dnešných časoch rýchlych komunikačných platforiem mimoriadne krehká. V PR Clinic preto prijímame len skúsených a overených odborníkov, čo je predpokladom našej ďalšej expanzie i mimo lokálneho trhu,“ hovorí J. Danielis.

Agentúra aktuálne posilnila aj klientsky servis, do tímu prišla od októbra bývalá novinárka Anna Vojteková, ktorá v minulosti pracovala napríklad pre Ta3.

PR Clinic aktuálne uvádza v portfóliu približne štyridsať klientov z oblasti priemyslu, financií, technológií a služieb. Pracuje pre značky ako HB Reavis, Mondi, Taxify, O2, Pilsner, Gambrinus, Šariš, SHP Group, mBank, Slovak Lines, Birell, Kofola, Vinea, Absolut, Chivas Regal a ďalšie.

Okrem PR servisu zastrešuje klientom aj kompletnú kreatívu a produkciu, social media vrátane extenzívneho community manažmentu, eventy a mediálny nákup, ako aj public affairs.