Pizza SEO vznikla ako agentúra zameraná na SEO - optimalizáciu pre vyhľadávače, aktuálne však už zastrešuje kompletný výkonnostný digitálny marketing. V portfóliu uvádza okolo 80 klientov.
„Názov Pizza SEO je známy, ale posledné roky neodrážal to, čo naozaj robíme - kompletný marketing v digitálnom svete s dôrazom na výkon,“ vysvetľuje Managing Director Basta digital Ján Laurenčík.
Nový názov zvolili majitelia firmy na základe interného brainstormingu a prieskumu medzi klientmi. „Čo názov znamená? Všetko, čo funguje v digitálnom marketingu... a basta,“ dopĺňa J. Laurenčík.
„Snažili sme sa zachovať nadhľad, ktorý v sebe niesol brand Pizza SEO a zbaviť sa obmedzujúcej nálepky SEO firmy,“ vysvetľuje. Vizuálnu identitu pre nový brand vytvorilo Truben Studio.

Basta digital – logo Zdroj: Basta digital
Pizza SEO v roku 2017 spoluzaložila Bluealliance – alianciu špičkových nezávislých výkonnostných agentúr v strednej Európe. S partnermi z aliancie pokrýva pre slovenských klientov celý región.
Pizza SEO je jednou zo šiestich slovenských kľúčových Premier Google Partner agentúr špecializovaných na reklamu v systéme Google AdWords.
Spolu so zmenou názvu uviedla agentúra v tomto roku novú tímovú štruktúru. Tímy špecializované na jednotlivé oblasti marketingu (SEO, online reklama, sociálne siete, weby) nahradili kombinované tímy zamerané na klienta.
Medzi aktuálnych klientov Basta digital vo výkonnostnom marketingu patria napríklad spoločnosti iClinic, Kúpele Dudince, Popradské, Slovak Lines, Tatra Banka, Metlife, Uniqa či Innovatrics.
Agentúra vlani uvádzala tržby 1,22 milóna eura pri zisku 4-tisíc eur. Majiteľmi Basta digital sú J. Laurenčík, Daniel Duriš, Andrej Salner a Patrik Barták.