Výberové konanie na mediálnu agentúru v Poštovej banke, ktorá má tiež blízko k finančnej skupine, prebiehalo koncom minulého roka.

Media and Digital Services vystrieda agentúru Universal McCann Bratislava. Tá pre banku poskytovala plánovanie a nákup médií, optimalizáciu a výber vhodných komunikačných kanálov posledné dva roky. Informáciu Mediálne.sk potvrdila hovorkyňa Poštovej banky Anna Jamborová.

Od začiatku roka má nového dodávateľa pre nákup a plánovanie médií aj J&T banka. „Spoločnosť Media and Digital Services považujeme za silného hráča na reklamnom trhu, tešíme sa na spoluprácu v nasledujúcom období,“ uviedol pre Mediálne.sk PR manažér J&T banky Artur Šturmankin.

Banka koncom roka ukončila spoluprácu so spoločnosťou Artactive Media, ktorá jej dovtedy zabezpečovala mediálny servis.

Ešte koncom roka informovala svojich partnerov aj hovorkyňa spoločnosti J&T Real Estate Katarína Krajňáková, že spoločnosť začína spolupracovať v roku 2016 s agentúrou Media and Digital Services. Zastrešovať bude mediálny servis J&T Real Estate vrátane nákupov reklamného, mediálneho a PR priestoru. Doteraz si médiá nakupovala sama.

Banky z finančnej skupiny Penta a J&T patria podľa monitoringu agentúry TNS Slovakia k jedným z najväčších zadávateľov reklamy na Slovensku. Za rok 2014 patrila Prima banke deviata priečka a Poštovej banke desiata.

Okrem spoločností z portfólia J&T si koncom roka priamo zakontrahovala agentúru Media and Digital Services pre planning televízneho reklamného priestoru internetová banka Zuno, ktorá rovnako patrí k významným inzerentom v SR. Tú koncom septembra minulého roka  kúpila od Raiffeisen Bank International spoločnosť, ktorá vlastní banku ruského oligarchu Mikhaila Fridmana - Alfa Bank.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding, ktoré patrí finančnej skupine Penta.