Pre značku po novom zabezpečuje korporátne a produktové PR, mediálnu a krízovú komunikáciu.

„V spolupráci s PR agentúrou bude našim hlavným cieľom upevniť pozíciu Cinema City na našom trhu, pritiahnuť do kín čo najviac divákov a rozšíriť povedomie o nových technológiách Superscreen a 4DX, ktoré zaručujú ešte lepší zážitok zo sledovania filmov,“ dopĺňa marketingový manažér Cinema City Robert Švec.

Divino má v súčasnosti vo svojom portfóliu značky Budiš, Fatra, ZľavaDňa, ZlatéStránky.sk, Henkel a ďalšie.

„Spoločnosť Cinema City je najrýchlejšie rastúcim kinoreťazcom v Európe a na Slovensku je vysoko pozitívne vnímanou značkou. Sme preto veľmi radi, že si pre svoje PR aktivity vybrala práve Divino. Konečne môžeme chodiť na pracovné stretnutia aj do kina,“ vyjadrila sa managing director agentúry Divino Simona Mištíková.