Z predošlého počtu 13 agentúr, ktoré ADMA zastrešovala, je ich v súčasnosti 15. Aktuálne má asociácia vo svojom portfóliu agentúry Adbee digital, B2B Group, Core4, Digita.sk, Elite Solutions, paravan interactive, Pizza SEO, PS: Digital, Riesenia.com, SCR interactive, Triad Advertising, Visibility a Zaraguza Digital.

„Online marketing patrí v rámci reklamného priemyslu medzi najdynamickejšie rastúcu oblasť, čoho dôkazom je aj množstvo novovzniknutých digitálnych agentúr. Veľmi sa tešíme, že sme spomedzi nich dokázali vybrať dvoch nových členov, ktorí potvrdili svoje kvality a pomôžu nám ďalej smerovať a rozvíjať digitálny trh,” uviedol prezident ADMA Pavol Kubán, ktorý je zároveň CEO v SCR group.

ecake je digitálna agentúra, ktorá pôsobí na trhu od roku 2011 so zameraním na branding, SEO a sociálne siete.

NetSuccess sa stará o klientov v oblasti digitálneho marketingu deviaty rok, od roku 2008 prevádzkuje vlastný inteligentný reklamný systém Inres.

NetSuccess, v ktorom má vlastnícky podiel aj vydavateľstvo Petit Press (Sme), tiež stojí za projektom www.konspiratori.sk, ktorý pomáha klientom a agentúram v online svete chrániť ich reputáciu, za ktorý získal aj prestížne ocenenie - bronzový klinec. 

ADMA ako svoje hlavné poslanie uvádza zvyšovanie úrovne digitálneho marketingu na Slovensku.