Adidas v najnovšej kampani vyzýva ženy, aby pri športe ukázali svoju kreativitu. Aj na globálnej úrovni spolupracuje značka so známymi tvárami. Modelka Karlie Kloss napríklad v kampani hovorí, že vďaka kreativite sa dokáže posúvať vpred a nasledovať svoje vysnívané ciele.

Je to aj myšlienka športovej značky, ktorá komunikuje v duchu, že drina na tréningoch sa vypláca a prináša výsledky – lepšie športové výkony.

„Ak však chcete vyniknúť, odlíšiť sa od stereotypného davu a prejaviť sa originálnym spôsobom, potrebujete niečo viac ako len tvrdý tréning. Kreativitu. Vďaka nej sa posúvate o level vyššie a dosahujete výnimočné veci,“ približuje Adidas.

Adidas u nás lokalizoval kampaň, obsadil známe Slovenky

Zdroj: Adidas

Na Slovensku sú tvárami kampane modelka Silvia Križanová, ktorá sa venuje boxu, tanečníčka Monika Sakmanová, modelka a moderátorka Soňa Skoncová a bežkyňa Petra Fašungová.

Miestne tváre sa objavili na vizuáloch Adidasu, tie majú ostatným ženám ukázať, že cvičiť sa dá kdekoľvek, s čímkoľvek a stačí k tomu vlastná kreativita, ktorá premení každý priestor na telocvičňu a predmety na tréningové pomôcky.

Prostredníctvom online aktivácie kampane chce značka aj týmto spôsobom ukázať, že kreativita patrí do každodenného života žien, či už pri dosahovaní športových alebo životných cieľov. „Kampaň #HereToCreate motivuje a zároveň ženy vyzýva, že práve ony sú tie, ktoré dávajú zaužívaným tréningovým cvikom nový nádych,“ dopĺňa Adidas.

Adidas u nás lokalizoval kampaň, obsadil známe Slovenky

Zdroj: Adidas

O komunikáciu globálnej značky sa na slovenskom trhu stará agentúra Seesame, spolupráca odštartovala vo februári. Agentúra uspela v tendri.

Len nedávno Adidas na globálnej úrovni prekvapil vyhlásením, že z mediamixu svojich kampaní úplne vynechá televíziu. Cieľom je podľa šéfa firmy Kaspera Rorsteda výrazne zvýšiť zisky a príjmy z e-commerce. Značky preto investuje viac do digitálnych kanálov, aby zasiahla mladú cieľovku.

„Je jasné, že mladých spotrebiteľov oslovujeme dominantne cez mobilné zariadenia. Interakcia v digitáli je pre nás kľúčová, naše reklamy v televízii už neuvidíte,“ povedal pre CNBC.