Adela a Sajfa v kampani na FunFón

Na úvodnú kampaň novej značky mobilnej komunikácie FunFón, ktorá komunikovala claimom „Rob čo chcäš“, pribudla nová kampaň, ktorej tvárami sú známi moderátori Rannej šou Fun Rádia Adela a Sajfa. Vystupujú v nej samostatne, kde každý z nich ukazuje, ako vyzerá „SIM-ka“. Kampaň zdôrazňuje benefit produktu, ktorým je tarifa za 6 centov za minútu.

Spoty, v ktorých účinkujú obaja moderátori, sú založené na zinscenovanom rozhovore medzi moderátormi. V úvode spoločne predstavia nový mobilný operátor FunFón a telefonovanie za 6 centov, pričom Sajfa túto možnosť prízvukuje vetou „Za 6 centov by sa ti nehnusilo volať?“

V rozhovore je rovnako spomenutý Orange, ktorý zastrešuje virtuálneho operátora. Na záver Adela rozpráva Sajfovi príhodu, ako došlo k omylu, keď hovorila svojej mame o účinkovaní v reklame na FunFón, a vznikla z toho reklama na šampón.

Spot má dve verzie – televíznu a verziu pre kiná, ktorá je založená na podobnom princípe, ale scenár je o niečo odlišný.

Podľa account manažérky Lenky Karolčíkovej z agentúry Wiktor Leo Burnett sa pre koncept rozhovoru rozhodli z dôvodu, aby diváci mohli vidieť ich obľúbenú dvojicu tak, ako ju majú radi - v zábavnom rozhovore medzi nimi samotnými.

„Po jesennej launchovacej fáze sme chceli podporiť produkt Fun Rádia prostredníctvom najvýraznejších tvárí rádia. Adela a Sajfa sa na komunikácii FunFónu podieľali už predtým – v rádiu či na tlačovej konferencii, na ktorej sme FunFón predstavili,“ povedala pre Mediálne.sk Karolčíková.

Ďalšími mediatypmi kampane spoločne s kinom a TV spotmi sú printy, OOH, rádiové spoty a internet. Fun Rádio výrazne promuje produkt aj vo vlastnom vysielaní - opakovane ho spomínajú napríklad moderátori rannej či popoludňajšej šou. 

Ako na úvodnej tlačovej konferencii oznámili Fun Rádio a Orange, primárnou cieľovou skupinou FunFónu sú mladí ľudia vo veku od 14 do 29 rokov, ktorí "radi a často využívajú internet, najmä sociálne siete, sťahujú hudbu či filmy a ich život sa točí okolo zábavy a športu". Najčastejšie majú počúvať Fun Radio.

Vizitka kampane Volania za 6 centov pre FunFón od WLB

Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka, Martin Ondrušek

Art director: Martin Ondrušek, Adam Marčan

Copywriter: Dušan Mikušovič

Account manager: Lenka Karolčíková

Mediálna agentúra: Unimedia

Použité médiá: tv, kino, OOH, print, rádio, online

Termín nasadenia: december 2010 – január 2011

Cieľová skupina: mladí 14-29

Produkcia televízneho spotu: Leopard production

Réžia: Juraj Štepka