Na úvodnú kampaň novej značky mobilnej komunikácie FunFón, ktorá komunikovala claimom „Rob čo chcäš“, pribudla nová kampaň, ktorej tvárami sú známi moderátori Rannej šou Fun Rádia Adela a Sajfa. Vystupujú v nej samostatne, kde každý z nich ukazuje, ako vyzerá „SIM-ka“. Kampaň zdôrazňuje benefit produktu, ktorým je tarifa za 6 centov za minútu.
Spoty, v ktorých účinkujú obaja moderátori, sú založené na zinscenovanom rozhovore medzi moderátormi. V úvode spoločne predstavia nový mobilný operátor FunFón a telefonovanie za 6 centov, pričom Sajfa túto možnosť prízvukuje vetou „Za 6 centov by sa ti nehnusilo volať?“
V rozhovore je rovnako spomenutý Orange, ktorý zastrešuje virtuálneho operátora. Na záver Adela rozpráva Sajfovi príhodu, ako došlo k omylu, keď hovorila svojej mame o účinkovaní v reklame na FunFón, a vznikla z toho reklama na šampón.
Spot má dve verzie – televíznu a verziu pre kiná, ktorá je založená na podobnom princípe, ale scenár je o niečo odlišný.
Podľa account manažérky Lenky Karolčíkovej z agentúry Wiktor Leo Burnett sa pre koncept rozhovoru rozhodli z dôvodu, aby diváci mohli vidieť ich obľúbenú dvojicu tak, ako ju majú radi - v zábavnom rozhovore medzi nimi samotnými.
„Po jesennej launchovacej fáze sme chceli podporiť produkt Fun Rádia prostredníctvom najvýraznejších tvárí rádia. Adela a Sajfa sa na komunikácii FunFónu podieľali už predtým – v rádiu či na tlačovej konferencii, na ktorej sme FunFón predstavili,“ povedala pre Mediálne.sk Karolčíková.
Ďalšími mediatypmi kampane spoločne s kinom a TV spotmi sú printy, OOH, rádiové spoty a internet. Fun Rádio výrazne promuje produkt aj vo vlastnom vysielaní - opakovane ho spomínajú napríklad moderátori rannej či popoludňajšej šou.
Ako na úvodnej tlačovej konferencii oznámili Fun Rádio a Orange, primárnou cieľovou skupinou FunFónu sú mladí ľudia vo veku od 14 do 29 rokov, ktorí "radi a často využívajú internet, najmä sociálne siete, sťahujú hudbu či filmy a ich život sa točí okolo zábavy a športu". Najčastejšie majú počúvať Fun Radio.
Vizitka kampane Volania za 6 centov pre FunFón od WLB
Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Art director: Martin Ondrušek, Adam Marčan
Copywriter: Dušan Mikušovič
Account manager: Lenka Karolčíková
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: tv, kino, OOH, print, rádio, online
Termín nasadenia: december 2010 – január 2011
Cieľová skupina: mladí 14-29
Produkcia televízneho spotu: Leopard production
Réžia: Juraj Štepka