Aktuálna kampaň má podľa výrobcu spotrebiteľovi pripomenúť, že Acidko je od svojho vzniku stále to pravé „acidkové“. Nápoje je na trhu 18 rokov s pôvodnou receptúrou.
Kampaň „Acidko - Stále to pravé“ odštartovala v televízii spotom v polovici januára a potrvá do konca februára - v televízii, online médiách a od začiatku februára k nim pribudla OOH kampaň na bilbordoch a LED bigboardoch. Jej súčasťou je tiež PR komunikácia.
„To, že Acidko je pre Slovákov dlhodobo najobľúbenejšie, potvrdzuje spotrebiteľský panel GfK s najväčším počtom kupujúcich na trhu kyslomliečnych nápojov za obdobie siedmich rokov (júl 2012 - júl 2019),“ uvádza Rajo.
Výrobca produktu aktuálne vymenil obal – používať už nebude PET fľaše, ktoré nahradil materiál Tetra Top. V ňom tvorí 60 percent papier z obnoviteľných zdrojov a zvyšok je recyklovateľný plast.
„Vďaka zníženému objemu plastu v novom obale Acidka Rajo ušetrí ročne približne 90 ton plastu, čím výrazne prispeje k trvalej udržateľnosti a ochrane životného prostredia,“ dodáva Rajo.
Tvorcovia kampane
- Kreatívna agentúra: Triad Advertising
- Režisér: Jonáš Karásek
- Produkcia: Alien Studio
- Scenár: Peter Baslík
- Hudba: Fallgrapp (Juraj Líška)
- Grafický dizajn: Peter Baslík, Tomáš Bánik
- Account Manager: Lukáš Baťo
- Social media manager: Zuzana Martiniaková
- PR agentúra: 1st Class Agency