Claim „To pravé acidkové“ sa opäť ozýva z médií. Spoločnosť Rajo v priebehu mája oprášila svoj televízny spot spred dvoch rokov a v závere ho doplnila o odkaz, v ktorom predstavuje novinku na trhu – Acidko jogurt.

„Pre úspech, ktorý Acidko dosiahlo v kategórii drinkov, sme sa rozhodli rozšíriť ho aj do kategórie jogurtov. Našim cieľom je na jednej strane vyťažiť maximum zo samotného mena Acidko a benefitov, ktoré si táto značka vďaka dlhoročnej konzistentnej komunikácii vybudovala. Zároveň sa snažíme vytvoriť vlastnú identitu pre brand, ktorý bude úspešný aj v kategórii jogurtov,“ uviedla pre Mediálne.sk produktová manažérka spoločnosti Rajo Zuzana Markovič Martini.

Acidko má aj jogurt, Rajo podporilo novinku kampaňou

Rajo uviedlo jogurty na trh v šiestich príchutiach, pričom s Acidko nápojom ich spájajú spoločné znaky ako napríklad typické fľaky zobrazené na obale či benefit probiotickej kultúry. „Cieľom Acidko jogurtu je tiež spojiť tradíciu s moderným životným štýlom. Svojou chuťou a zložením totiž pripomína tradičné jogurty, ktoré poznáme z detstva, a zároveň ponúka atraktívne a moderné príchute v hravom, typicky „acidkovom“ obale,“ vysvetľuje Markovič Martini.

Hlavnou hrdinkou televízneho spotu je žena nakupujúca v supermarkete, ktorá z chladiaceho boxu vyberá zelené Acidko. Nápoj v spote postupne putuje po viacerých miestach – z obchodu si ho žena privezie domov pre svoju rodinu na raňajky, manžel si ho vezme do práce a vymení s kolegyňou. V závere ženský voice-over upozorní, že Acidko sa predáva už aj ako jogurt.

Kampaň cielená na populáciu vo veku 25-45 rokov okrem televízneho spotu z dielne reklamnej agentúry Mark BBDO pozostáva z inzercie v printoch, rádiových spotov a outdoorovej kampane. O podlinkovú komunikáciu kampane sa postarala agentúra Pergam/Definitely.