Mrazená dreň Acaico spustila na Slovensku svoju prvú väčšiu kampaň. Cieľom komunikácie je podporiť predaj produktu určeného najmä pre ľudí vyznávajúcich zdravý životný štýl.

„Cieľom kampane bolo podporiť predaj po zalistovaní produktu do všetkých dobrých sietí potravín,“ uviedol executive director značky Acaico pre Slovensko Peter Matúška.

Ústredným motívom televízneho spotu je ruka hlavného protagonistu celého spotu, ktorá špeciálnym strihom podáva dreň Acaico z jednej scény do druhej.

Hlavný hrdina má raz podobu „vynálezcu“, ktorý vynašiel zázrak menom Acaico, inokedy na sebe maká v posilňovni, ukazuje sa ako zarytý workoholik či večný pohoďák. Spolu s ním sa v spote objavila aj modelka a moderátorka Soňa Skoncová.

Kreatívny koncept kampane pochádza z dielne reklamnej slovenskej agentúry Effectivity Powered by Publicis a je nasadená od konca júna. Produkčne kampaň zastrešila spoločnosť Hitchhiker Films.

Okrem televízneho spotu a printovej kampane sa dreň Acaico objavila aj ako product placement v seriáli Panelák vysielanom v TV Joj. Acaico zastreší svoju komunikáciu aj prostredníctvom aktivít v mieste predaja.

Mrazená acai dreň sa na Slovensko dováža z Brazílie, tu sa zmieša s guaranou. Produkt cieli na aktívnych ľudí so zdravým životným štýlom. 

Acaico má na Slovensku prvú veľkú kampaň. So Skoncovou

Acaico má na Slovensku prvú veľkú kampaň. So Skoncovou