L. Nováková sa do skupinu Aures Holdings, pod ktorú patrí AAA Auto, vracia po 10 rokoch. Medzitým pôsobila v reklamných či lobingových agentúrach ako Mark BBDO, Ark Thompson a Euroffice Praha – Brusel. Pracovala aj pre Skanska a naposledy viedla tlačový odbor českého ministerstva vnútra.
V AAA Auto bude viesť tím 60 zamestnancov a bude zodpovedať za regionálnu pôsobnosť značiek na štyroch stredoeurópskych trhoch.
Bude tiež dohliadať nad partnerstvom značiek AAA Auto a Mototechna so Slovenským futbalovým zväzom a českou futbalovou ligou. Spoločnosť avizuje aj rozšírenie spolupráce s osobnosťami v rámci súčasných aj budúcich kampaní.
„Teším sa, že pri práci pre AAA AUTO budem môcť využiť zaujímavú kombináciu svojich skúseností z medzinárodných korporácií a štátnej správy. Pri návrate do ‚Áčiek‘ po desiatich rokoch vidím v rámci celej spoločnosti obrovský posun dopredu. Ten sa samozrejme týka aj oddelenia marketingu, ktoré je na špičkovej úrovni a má zásadný podiel na pozitívnych predajných výsledkoch skupiny. Verím, že sa mi podarí jeho výkonnosť ešte posilniť,“ uviedla L. Nováková.
Do AAA Auto nastúpil vlani ako šéf marketingu Daniel Šturm. Podľa spoločnosti sa posunul na pozíciu Special Project Director, kde sa venuje projektom v rámci inovačného laboratória AuresLab.