Pred sídlo konkurencie v Bratislave umiestnil skutočnú drevenú šibenicu s dvomi „obesenými“ tabuľami, prostredníctvom ktorej 4ka tvrdí, že operátor Juro nie je až taký výhodný, ako tvrdí. Na jednej tabuli je napísaný odkaz „Výhodné podmienky len pre niektorých“, na druhej mu vytýka „Obmedzenú platnosť cien“.

„Týmto vyzývame aj ostatných operátorov, a prosíme aj ich zákazníkov, aby sa k nám pridali: zaveste aj vy zlobu na hák a pridajte sa k nám s cieľom skutočne zlacniť hlasové a najmä dátové služby. V našom odboji budeme pokračovať aj naďalej, kým všetka zloba v telekomunikačnom biznise nezmizne,“ vyhlasuje 4ka.

Slovak Telekom predstavil Jura ako „ľudového operátora“, čomu prispôsobil celú vizuálnu identitu a jazyk kampane. Hlavnou postavou je slovenský zbojník Juro, ktorý môže pripomínať Jánošíka a pravdepodobne práve preto sa 4ka rozhodla bojovať proti konkurencii šibenicou.

#4ka sa pomstila za Jura. Pred Telekomom postavila šibenicu :D

Posted by MojAndroid.sk on Jueves, 3 de marzo de 2016

Virtuálny operátor Slovak Telekomu Juro vznikol pár mesiacov po tom, ako vlani vstúpil na trh nový mobilný operátor 4ka, spoločný projekt providera Swan a Slovenskej pošty.

Operátor Juro funguje ako predplatená karta, ktorá ponúka volania za 2 centy za minútu do všetkých sietí SR pri dobití minimálne 5 eur za 30 dní. Za 2 centy ponúka SMS a MMS a 1 MB dát. Pri nesplnení podmienky minimálneho dobitia cena narastá na 5 centov.

Konkurenčná 4ka ponúka volania a SMS za 4 centy, čo je v súčasnosti dvojnásobne viac ako u Jura.

Juro však dvojcentové volania a správy v súčasnosti promuje ako akciu, ktorá je platná do 15. mája. O predĺžení zatiaľ nehovorí. Práve na tento fakt sa snaží upozorniť antikampaň 4ky.

Doplnené 16:45: „Ej bisťu, až tak ich naše nízke ceny a vlastný signál v každej dedine napajedili? S Jurom členovia družiny iba za 2 centy vytáčajú a SMS-ky posielajú. Šibeničiari by skôr zlepšovaním svojich služieb a pokrytia mali do svojho košiara dievky a junákov lákať. Ale za vkusný dar každým pádom pekne ďakujem, lebo doposiaľ som nemal kam klobásky vešať,“ reaguje na kampaň operátor Juro.

O kreatívu kampaní 4ky sa stará reklamná agentúra Swanu, Roland Torsten Advertising. Či stojí aj za šibenicou, zatiaľ nebolo potvrdené.