Mobilný operátor si to po vypustených balónoch vo viacerých predajniach O2 al šibenici umiestnenej pred budovou Telekomu, namieril pred predajňu Orangeu v bratislavskom nákupnom centre Central. Pravdepodobne nie je náhodou, že v rovnakej budove sídli aj centrála konkurencie.

Pred predajňou sa objavili štyria aktivisti prezlečení za zvieratá s transparentami, ktoré mali poukazovať na štyri najväčšie zlá telekomunikačného trhu. Na transparentoch Orangeu vyčítali obmedzenú platnosť ponuky alebo väčšie výhody len pre niektorých na čiernych tabuľkách, na bielych následne 4ka prezentovala svoje konkurenčné výhody.

4ka postavy prezliekla za sovu, delfína, pantera a kenguru, rovnaké názvy zvierat používa Orange pre svoje paušály.

„Dobrý deň všetkým, hlásime sa vám spred bratislavskej zoo, je krásny slnečný deň, motivuje k činu, tak som počul, že ušli nejaké zvieratká, tuto v Bratislave, asi sa im nepáčila tá klietka, v ktorej fungovali – viazanosť, vysoké ceny, výhody len pre niektorých. No a aj keď nevedia písať a čítať, tak dúfame, že sa pridajú spolu s vami k nášmu odboju za lacné volania a dáta,“ vysvetľuje vo videu riaditeľ divízie obchodu a marketingu Swan Mobile Peter Helexa.

Aktualizované 24. 3.: Vo štvrtok na iniciatívu 4ky reagoval Orange. „Zatiaľ, čo sa včera kolegovia z konkurencie hrali na zvieratká a mylne upozorňovali na neexistujúce problémy, my sme riešili pomoc Bruselu. Ich počin vnímame tak, že sa pravdepodobne chceli prísť inšpirovať, ako majú vyzerať predajne a ponuka naozajstného operátora, avšak, keď videli, že to je kvalitatívne niekde inde, rovno sa otočili na labkách a odskackali, prípadne odplávali. Vnímame ho tiež ako uznanie obľúbenosti značky Orange medzi Slovákmi, len škoda, že neprišli v čase, keď je obchodné centrum viac navštevované, ako to dokumentuje aj naše video o tom, ako ‚odboj‘ v skutočnosti vyzeral,” uviedla hovorkyňa Orange Slovensko Alexandra Piskunová.