Do viacerých predajní O2 poslala kuriérov s krabicami a priamo v nich vypustili balóny, ktoré na sebe okrem loga 4ky niesli odkaz „So službou Moja 4ka platí jednodná cena 4 centy za 1 minútu, 1 SMS alebo 1 MB dát na Slovensku a v celej EÚ, kým v O2 so službou O2 Fér je minúta ža za 13 centov len v rámci SR a ČR.“
„Už druhýkrát touto formou poukazujeme na štyri zlá, ktoré podľa našich zistení trápia zákazníkov mobilných operátorov: viazanosť, skryté podmienky, obmedzená platnosť cien a výhodné podmienky len pre niektorých. Zdanlivo výhodné ponuky a ceny sú často nafúknuté viac, než naše balóny,“ vysvetľuje riaditeľ divízie obchodu a marketingu Swan Mobile Peter Helexa.
Práve operátor O2 pritom zamiešal kartami na trhu, keď ako prvý začal ponúkať programy bez mesačných poplatkov a s jednotnými cenami do všetkých sietí.
Štvorka tvrdí, že na pohľad férové podmienky pre zákazníka sú v skutočnosti vysoko a vzdialené. „Dosiahnete na ne ťažšie, ako na balóny pod stropom. Preto všetkých operátorov aj ich zákazníkov opäť vyzývame, aby vypustili vzduch z telefónnych účtov a pridali sa k odboju za lacné volania a dáta,“ vysvetľuje.
Doplnené o 18:30: „Úprimne, nemali sme veľmi čas sa tým zaoberať, keďže my sa radšej venujeme svojim zákazníkom. Mimochodom, za celý deň sa nikto z nich na stropnú dekoráciu ani len neopýtal. Bude to asi tým, že k nám chodia za obsahom, kvalitou, top službami a starostlivosťou. Každý balónik raz praskne,“ reaguje na kampaň 4ky hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.
Telekom na minulotýždňové „podpichnutie“ reagoval videom, v ktorom samotný Juro zavesil na šibenicu klobásy a spolu s priateľmi okolo nej tancoval.