Súčasťou komunikácie je televízny spot, v ktorom operátor hovorí o tom, ako jeho zákazníci dátujú slobodne.

Vyzýva tiež ľudí, aby začali žiť v „dobe dátovej“ a využili služby 4ky. Operátor v kampani tiež vyzdvihuje, že sa chce stať jednotkou.

4ka chce byť jednotkou, nové paušály podporila kampaňou

Zdroj: 4ka

„Nové portfólio je pokračovaním nášho boja za výhodné telekomunikačné služby pre ľudí na Slovensku. Vytvorili sme ho tak, aby si náš zákazník vedel jednoducho nakombinovať takú paletu služieb, akú práve potrebuje. Samozrejme, každý mesiac ten mix môže mať úplne iný,“ vysvetľuje výkonný riaditeľ Swan Mobile Martin Mosný.

Mediamix je okrem televízneho spotu poskladaný z outdoorových a printových nosičov, onlinu a rádiových spotov.

V týždenníku Plus 7 dní si 4ka v rámci špeciálneho projektu zaistila inzerciu v celom čísle. Obrandovala titulku, zadnú stranu, pätky vnútorných strán, ale aj vybrané rubriky ako horoskop, sudoku či televízny program. Zároveň sa značka previazala s časťou obsahu, napríklad v podobe tematického kvízu. 

4ka chce byť jednotkou, nové paušály podporila kampaňou

Inzercia 4ky v týždenníku Plus 7 dní Zdroj: Mediálne.sk

Za kreatívnym konceptom aktuálnej kampane stojí reklamná agentúra Mark BBDO, ktorú si 4ka vybrala vo vlaňajšom tendri. Mark BBDO zastrešuje komunikáciu popri Swan Mobile aj pre sesterskú spoločnosť Swan. Mediálne plánovanie pre 4ku zabezpečuje agentúra Media and Digital Services. 

Predošlé kampane operátora pripravovala od začiatku 4ky agentúra Roland Torsten Advertising. Operátor sa v tom čase do pamäte Slovákov vryl aj vďaka guerillovej kampani, v ktorej bojoval s konkurenciou o lacnejšie volania. Viac informácií

Poznámka: Týždenník Plus 7 dní patrí rovnako ako Mediálne.sk do vydavateľstva News and Media Holding.