„Predstavujeme vám nové hviezdy 10-dňovej agentúry. Toto leto sme opäť spomedzi všetkých prihlásených talentov vybrali päť najlepších, ktorí okúsia dynamický svet reklamy na vlastnej koži. Wiliam, Štefan, Petra, Jaroslav a Matej sú opäť pripravení dokázať, že to ide aj bez veľkých rečí a za desať dni,“ uvádza agentúra na microsite www.10dnova.sk pripravenej k projektu.

Po niekoľkodňovom hľadaní agentúra počas minulého týždňa na Facebooku predstavila finalistov, ktorými je pätica reklamných nováčikov - art director Wiliam Kolmačka, copywriter Štefan Kolibár, account manager Petra Papajová, social media content creator Jaroslav Mottl a programátor Matej Sima.

Agentúra tento rok pri výbere dbala na nápady a kreativitu zaslaných prác. "Chceli sme, aby boli rozdielne ako minulý rok a pritom vystihovali ideu 10-dňovej agentúry. Klientom je Shoppie a budú pracovať na kampani, ktorej výsledkom by malo byť čo najviac získaných subscriberov," uviedla pre Mediálne.sk account executive Erika Nagyová. 

10-dňová agentúra od Triad Advertising pozná víťazov. Klientom bude Shoppie

Zdroj: www.10-dnova.sk

Podľa Triadu nové talenty začnú na projekte pracovať v utorok a budú mať presne 10 dní na to, aby sa udomácnili v reklamnej brandži a zároveň dotiahli vlastný projekt do úspešného konca.

Registrácia pre uchádzačov prebiehala tento rok do 8. augusta, kedy agentúra vyberala päť uchádzačov. Do 10-dňovej agentúry bolo tento rok prihlásených 41 návrhov loga za pozíciu art directora, 60 claimov za pozíciu copywriter, 12 prezentácií za pozíciu account manager, 1 link s prácami za pozíciu programátor a 1 video za pozíciu social media content creator. 

Minulý rok agentúra Triad Advertising získala na súťaži Zlatý Klinec za 10-dňovú agentúru strieborné ocenenie. Viac informácií.