Pre dlhoročného klienta agentúry Triad Advertsing pripravia reklamnú kampaň. Ako bude znieť konkrétne zadanie, agentúra zatiaľ nespresnila.
Agentúra oslovuje potenciálnych účastníkov, ktorí sa stanú súčasťou pop-up agentúry, prostrendníctvom krátkych videospotov. V úvode zverejnila nahrávku, v ktorej kreatívny riaditeľ hovorí o vzniku 10-dňovej. Neskôr pridala krátke videá, v ktorých človek z agentúry dáva konkrétne rady, ako napísať trefný headline či pripraviť prezentáciu, ktorá zaujme.
Do dočasnej agentúry Triad hľadá stážistov na pozície art director, copywriter, account manager, programátor, social media manager a fotograf/kameraraman. Projekt odštartuje tento rok 5. septembra. Viac informácií.
„Pri stážach sa veľakrát stáva, že odtiaľ odídete bez toho, že by ste sa tej reklamy vôbec dotkli. Na rozdiel od bežnej stáže, v 10-dňovej skupina mladých ľudí naozaj robí reklamu. Naozaj dostanú brief, idú za reálnym klientom, navyše majú k dispozícii mentorov, ktorí sa im venujú,“ hovorí vo videu creative director z Triadu Vlado Kurek.
Záujemcovia musia splniť zadanie na webstránke www.10dnova.sk podľa pozície, o ktorú sa uchádzajú. Uzávierka prihlášok je 29. augusta. Do predošlého ročníka sa prihlásilo 143 stážistov, pričom do projektu bolo vybraných päť uchádzačov.