„Pán Bobula odchádza a na jeho miesto je vypísané výberové konanie,“ potvrdila PR manažérka Zoznamu Andrea Mlynárová.

Zoznam chce pozíciu obsadiť od novembra, vhodného človeka hľadá aj prostredníctvom ponuky na svojom džob portáli Kariéra.sk. Žiadosti zbiera firma do konca augusta, od uchádzačov vyžaduje okrem iného minimálne trojročnú prax v aktívnom marketingu.

Zo Zoznamu odchádza šéf marketingu

M. Bobula presne nekonkretizoval dôvody konca na súčasnom pôsobisku. „Po viac ako ôsmich rokoch som sa rozhodol ukončiť prácu v Zozname a odsťahovať sa z Bratislavy späť do Tatier. Verím, že to bude zmena najmä k lepšiemu a zdravšiemu spôsobu života,“ uviedol pre Mediálne.sk.

Ďalšie pôsobenie súčasného šéfa marketingu Zoznamu zatiaľ nemá presné kontúry. „Verím, že sa počas jesene vykryštalizuje odpoveď aj na túto otázku a zároveň verím, že sa nám v Zozname podarí nájsť šikovného človeka, ktorý po mne prevezme agendu,“ dodal.

Zoznam je stabilnou dvojkou slovenského s internetu s mesačnou návštevnosť v júli na úrovni 2 203 018 reálnych používateľov. Spoločnosť, ktorej 100-percentným akcionárom je Slovak Telekom, prevádzkuje aj bulvárny server Topky.sk s mesačnou návštevnosťou 1,7 milióna RU.

Marketingového riaditeľa menila nedávno aj trhová jednotka Azet.sk, kde agendu po Jindřichovi Staněkovi prevzala vo februári Nikoleta Šlachtová. J. Staněk prešiel do mediálneho holdingu Penty.