Titulka Zoznamu mala dosiaľ prakticky identickú podobu ako v roku 2011, dizajn hlavného portálu nie je napríklad responzívny.

Nový vzhľad nasadzuje firma v týchto dňoch, dostupný je na adrese novy.zoznam.sk. Zoznam hovorí o evolučných zmenách, ktoré majú reflektovať súčasné požiadavky používateľov.

„Pre našich návštevníkov sme na Zozname pripravili viac atraktívneho obsahu v modernom rozhraní. Cieľom redizajnu je zvýšený komfort pri používaní webstránky a jednoduchšia orientácia používateľa na webe,“ vysvetľuje zmeny konateľ Zoznamu Martin Mác.

Zoznam v týchto dňoch spustil A/B test novej titulky, web je teda dostupný v starom aj novom dizajne. „Dôležitou súčasťou procesu finalizácie redizajnu je testovanie a najmä spätná väzba, na základe ktorej budeme kontinuálne pracovať na vylepšeniach,“ doplnil M. Mác.

Zásadnou zmenou je atraktívnejšie zobrazenie článkov s väčšími fotografiami. Na hlavnú stránku pripína Zoznam materiály zo svojich online magazínov na čele so svojím najsilnejším obsahovým webom Topky.sk.

Články budú po novom umiestnené tematicky v prehľadných boxoch, ktoré sa návštevníkovi zobrazia pri scrollovaní stránky.

Zoznam.sk sa po rokoch pustil do redizajnu. Pozrite si náhľady

Zdroj: Zoznam.sk

Zoznam upravuje aj podobu servisného obsahu v pravom stĺpci, kde sprehľadní rubriky ako počasie, TV program či horoskopy. Upravenú podobu má aj vyhľadávanie pracovných ponúk. Cez Zoznam.sk funguje prístup aj do e-mailového klienta portálu.

Nový vzhľad dostal aj katalóg firiem. Záložky usporiadané pôvodne v ľavom stĺpci sa v novom dizajne presunuli pod hlavný zoznam správ do horizontálneho zobrazenia.

Zoznam.sk je dlhodobou dvojkou slovenského internetu za Azet.sk. V januári portál evidoval 2,54 milíóna reálnych používateľov. Vlastníkom je Slovak Telekom.