O predsedovi a členoch Správnej rady združenia IAB Slovakia rozhodli členovia na poslednom Valnom zhromaždení, ktoré sa konalo v januári. Okrem toho si volili aj nové zloženie Dozornej rady, Metodickej a Etickej komisie. Funkčné obdobie pre nových členov sú dva roky, teda do konca roka 2020.

„Posledné stretnutie členov ukázalo výrazné napredovanie aktivity združenia a v tomto trende chceme pokračovať aj naďalej. V tomto roku chceme získať aspoň ďalších 60 absolventov Dimaqu a dostať ho do povedomia marketérov ako ‚must have‘ položku. Z hľadiska legislatívnych zmien chceme pripraviť a podrobne informovať našich členov ale aj ostatné digitálne subjekty o zmenách, ktoré prinesie európske nariadenie ePrivacy,“ informoval predseda Správnej rady M. Kolarovský.

Uviedol tiež, že sa spolu s kolegami chystajú podporiť coworking členov a zadávateľov reklamy na „IAB budíčkoch“, spoločných prednáškach a diskusiách na témy z oblasti internetovej reklamy.

Združenie IAB Slovakia povedie nový šéf Správnej rady

„Plánujeme byť aktívni aj na ďalších podujatiach, či už ako partner alebo spoluorganizátor. Aj tento rok chceme pokračovať v spolupráci na konferencii Digital Rulezz a participujeme na súťaži Digital Pie. Najbližšie nás môžete vidieť na Profesia Days, kde členovia IAB vyskladali program pre Ostrov kreativity a marketingu,“ dodal M. Kolarovský.

Správna rada je najvyšším orgánom IAB Slovakia v období medzi zasadnutiami Valného zhromaždenia a zabezpečuje plnenie stanovených plánov činnosti združenia počas roka. Po druhýkrát sa na čelo združenia dostal zástupca agentúry.

Nového predsedu dostala aj Metodická komisia, stal sa ním Jozef Šajdík, zástupca agentúry Dentsu Aegis Network. Nových členov komisie čaká najmä prechod na aktualizovanú metodiku OverNight, ktorá prinesie viacero zmien ohľadne dodávaných dát a akutálne je v testovacom režime.

Predsedom Dozornej rady sa stal Miroslav Pagáč z agentúry ZenithMedia, ktorý predtým predsedal Správnej rade. Na čelo Etickej komisie, ktorej hlavnou náplňou je dohliadanie nad dodržiavaním Kódexu preberania obsahu na internete zasadol ako jej predseda moderátor a redaktor televízie Joj Adam Zavřel ako zástupca spoločnosti Mac TV.