Pri oboch portáloch je už dizajn responzívny, vznikol v externom prostredí. Obe stránky spúšťali nový vzhľad postupne cez AB testing, neskôr prepnutý do BA testingu. Od júla sú dostupné už len nové verzie.
Na webe Žena.sk sa sekcie nezmenili. Stránka dostala zredizajnované logo odvíjajúce sa od loga týždenníka Báječná žena, s ktorým má byť intezívnejšie prepojená. Spoločnou aktivitou printového titulu a inovovaného webu je aj nová súťaž na stránke bajecnechudnutie.sk.
Wanda.sk má po novom farebné delenie sekcií, ktoré rozlišuje jednotlivé témy. Fotografie na webe sú väčšie, zmenil sa aj typ písma, ktorý má podľa vydavateľstva prezentovať krok smerom k mladšej cieľovke. Pribudla aj farebnosť spoločných grafických prvkov a nový layout.
Redizajnom prešli aj služby začlenené v rámci portálov – na Wanda.sk horoskopy, BMI kalkulačka, prevody veľkostí oblečenia či receptár domácich pleťových masiek. Služby zastrešuje nová sekcia Wiki, ktorá je dostupná na Wanda.sk aj Žena.sk. Spájať má všetky praktické informácie na jednom mieste.
Oba ženské weby má NMH pod uzlom Atlas.sk. V online AIMmonitore figurujú spoločne, v júni ich návštevnosť dosiahla 574 528 reálnych používateľov. Jednotlivo im systém nameral v prípade Wanda.sk 366-tisíc RU, pri Žena.sk 363-tisíc.
NMH z webov pod Atlasom redizajnoval vlani aj najnavštevovanejší obsahový web – spravodajský portál Aktuálne.sk. Pod neho zaradilo vydavateľstvo aj nový športový web Sport24.sk spustený v júni.
Redizajnom prešli v ostatných mesiacoch aj viaceré weby, ktoré má NMH združené pod portálom Pluska.sk. Aj v rámci nich prevádzkuje web pre ženy Glanc.sk.
Žena.sk po redizajne Zdroj: NMH
Wanda.sk po redizajne Zdroj: NMH