Vareche dalo vydavateľstvo Perex modernejší vzhľad, web prešiel aj viacerými úpravami. Tie majú podľa projektovej manažérky Lucie Horváthovej zabezpečiť ľahšiu orientáciu používateľov.

„Zjednodušila sa navigácia, zminimalizoval sa počet preklikových tlačidiel, upravil sa pravý stĺpec. Komunita novej Varechy sa môže tešiť na kvalitnejšie recepty a zvýšenie dôrazu na článkový obsah,“ uvádza vydavateľstvo.

Varecha.sk pracuje naďalej dominantne so zelenou farbou, novú podobu však dostalo logo. To, ako ani ďalšie dizajnové prvky, nie sú totožné s printovou verziou Varechy, ktorá vychádza ako piatkový supplement Pravdy.

„Štruktúra a dizajn printovej prílohy ostáva nezmenený,“ potvrdila L. Horváthová. Tlačená Varecha vkladaná do Pravdy na farebnom papieri zvyšuje cenu denníka na 60 centov, namiesto bežnej predajnej ceny 50 centov.

Online verzia Varechy umožňuje používateľom zverejňovať na webe recepty, katalóg postupu prípravy stoviek jedál je obsahovou dominantou kulinárskeho webu. Aktuálne pribudla možnosť tvoriť vlastný foodblog, kde môžu priaznivci gastronómie publikovať svoje články o jedle.

Okrem bežnej možnosti inzercie oslovuje Varecha.sk klientov aj s ponukou zverejňovať na stránke recepty s použitím výrobkov zo svojho portfólia, čo využívajú spoločnosti ako Rajo, Palma, Hyza, Mecom a ďalší.

Varecha.sk funguje od roku 2009. Podľa AIM monitora je najsilnejšou sekciou celého portálu Pravda.sk s viac ako polovičným podielom na celkovej návštevnosti. V januári tohto roka evidovala podstránka varecha.pravda.sk takmer 867-tisíc reálnych používateľov, Pravda.sk ich mala dovedna 1,6 milióna.

Web Pravdy redizajnoval svoju najsilnejšiu sekciu Varecha.sk

Varecha.sk po redizajne vo februári 2016 Zdroj: varecha.sk

Web Pravdy redizajnoval svoju najsilnejšiu sekciu Varecha.sk

Varecha.sk - starý dizajn Zdroj: varecha.sk