Nový web Plus 7 dní je v responzívnom dizajne, nesie viaceré prvky domovského portálu Pluska.sk. Na redizajnovanej stránke týždenníka dominuje titulný článok s veľkou fotografiou.

Články si môžu čitatelia prezerať podľa rubrík a vyhľadávať podľa kľúčového slova, ako aj konkrétneho autora, čo dosiaľ nebolo možné.

Web Plus 7 dní prešiel do nového dizajnu

Web Plus7dni.sk po redizajne v máji 2017 Zdroj: plus7dni.pluska.sk

Obsahová štruktúra redizajnovanej verzie webu je upravená tak, aby v nej používatelia našli rubriky, ktoré poznajú z printového vydania Plus 7 dní. Ten si drží dlhodobo pozíciu najpredávanejšieho slovenského týždenníka.

V online verzii tak našli svoje miesto napríklad Naša fikcia, Komentár týždňa či Anketa osobností s možnosťou hlasovania. Pribudol tiež multimediálny priestor pre galérie a videá.

Stránka týždenníka je prepojená s Facebookom, čitatelia sa môžu k témam vyjadrovať aj v diskusii pod článkami. Priamo z domovskej stránky vedie odkaz na možnosť predplatného printovej či digitálnej podoby titulu. Jednotlivé texty zostávajú naďalej vo voľne prístupnom režime, na stránke sa objavujú po vydaní tlačeného týždenníka.

„Som veľmi rád, že sa nám podarilo úspešne naštartovať novú stránku Plus 7 dní. Z historického pohľadu som mal pocit, že pod starou verziou značka stráca, či už počtom aktualizácií, dizajnom alebo smerovaním celého webu,“ povedal šéf digitálu NMH Martin Marek.

S novým webom prešlo vydavateľstvo v prípade Plus 7 dní aj na nový redakčný systém. „Dáva skúsenosť na migrovanie ďalších webov,“ doplnil M. Marek. Prechod na jednotný CMS čaká aj ďalšie portály NMH (pod ktorý patrí aj Mediálne.sk). 

Web Pluska.sk dosiahol v apríli tohto roka podľa online AIMmonitora návštevnosť 1,6 milióna reálnych používateľov. Magazínová sekcia Plus 7 dní sa na tom podieľala vyše 381-tisíc RU. 

Web Plus 7 dní prešiel do nového dizajnu

Plus7dni.sk v pôvodnom dizajne do mája 2017 Zdroj: Archív Mediálne.sk