Nová televízia Varecha má vlastný kanál na YouTube, bude ju možné sledovať aj cez sociálne siete Facebook či Instagram.

„Cieľom projektu je zatraktívniť obsah webu Varecha.sk, osloviť mladú cieľovú skupinu, ktorej ponúkame TV Varecha vo všetkých platformách,“ uviedla šéfka projektu Oľga Dúbravská.

V súčasnosti tvoria obsah TV Varecha najmä video recepty, priebežne k nim budú pribúdať nové rubriky a relácie. Tvorcovia chcú dať priestor mladým foodblogerom, reštauráciám, ale aj veľkovýrobcom potravín.

„Televízia Varecha je určená tým ľuďom, ktorí chcú vidieť ako sa nejaké jedlo varí, ale nechce sa im čítať textové recepty. Je lepšie raz vidieť, ako stokrát čítať,“ dodal projektový manažér Tomáš Abaffy, ktorý stál aj pri zrode webu Varecha.sk v roku 2009.

Portál Varecha.sk vznikol v októbri 2009. Odvtedy zverejnil vyše 60-tisíc receptov. Mesačná návštevnosť stránky sa podľa AIMmonitora pohybuje okolo 800-tisíc ľudí, je najsilnejšou sekciou portálu Pravda.sk.  

Internetovú televíziu rozbehol Perex začiatkom októbra tohto roka. Po niekoľkých týždňoch príprav vtedy odštartovala TV Pravda, ktorá ponúka aj rozhovory s politikmi s moderátorkou Zuzanou Martinákovou.