Údaje ukazujú, že médiá sa stožiaru venovali aj na svojich profiloch na Facebooku. Denník Sme mu venoval najviac príspevkov, dokopy 11.
V tomto smere ho nasleduje týždenník .týždeň, ktorý mal stožiar na Facebooku päťkrát, ako jediný aj na Instagrame. Týždenník zaznamenal aj najúspešnejší post na Facebooku z pohľadu miery zapojenia svojich fanúšikov. Ďalšie úspešné príspevky patrili politickým stranám, a to SaS a SNS, ktorej A. Danko šéfuje.
Zhodne po štyri príspevky zdieľali o stožiari Denník N a Hospodárske noviny, o jeden menej denník Pravda. Celkovo má téma na najpopulárnejšej sociálnej sieti takmer 5 900 interakcií.
Data Science sa pozrelo aj na to, aké najčastejšie slová spájali používatelia Facebooku so stožiarom. Výsledky sú rôzne, napríklad
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?