Celkové reklamné výdavky v Spojených štátoch by tento rok podľa predikcií Magna Global mohli dosiahnuť historicky najvyššiu hodnotu – 220 miliárd dolárov, čo predstavuje nárast o tri percentá oproti minulému roku. Informoval o tom portál Adweek.com.

Podiel digitálnej reklamy by mal predstavovať 57 percent, teda približne 126 miliárd dolárov. Vývoj reklamných online výdavkov v USA tak tiež spomalí, očakáva sa medziročný nárast o 16 percent, kým posledných šesť štvrťrokov rástol v rozmedzí od 19 do 22 percent.

Bod zlomu

„Myslím si, že sme dosiahli bod zlomu v digitálnej reklame,“ povedal výkonný viceprezident Magna Global a autor správy Vincent Létang s dôvetkom, že spomalenie, ktoré Magna a ďalšie agentúry očakávali už roky, nastalo. Ako dodáva, „nič totiž nemôže navždy rásť 20-percentým tempom“.

To ale neznamená, že digitálna reklama niekde stále nebude narastať takým tempom, ktoré by iné platformy závideli. V niektorých krajinách bude stále rast dosahovať dvojciferné čísla, doplnil. 

Na Slovensku 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa