Meghan Markle, vojvodkyňa zo Sussexu, pokračuje v rozširovaní svojho mediálneho portfólia a s nadšením oznamuje príchod nového podcastu, ktorý prinesie "oči otvárajúce" rozhovory. Tento projekt, nazvaný "Confessions of a Female Founder", odštartuje už 8. apríla 2025.
Meghan o tom informovala prostredníctvom príspevku na Instagrame, kde sa podelila o svoje nadšenie z tohto nového kroku: „Som nesmierne šťastná, že vám môžem prezradiť niečo, na čom som pracovala: ‚Confessions of a Female Founder‘, môj nový podcast s @lemonadamedia!“
Nový podcast vzniká v spolupráci so spoločnosťou Lemonada Media, ktorú založili ženy vo februári 2024. Okrem tejto spolupráce bude Lemonada Media tiež redistribuovať Meghanin prvý podcast "Archetypes", ktorý vyvolal širokú diskusiu o stereotypoch a predpsudkoch, ktorým čelí každá žena.
Rozhovory s inšpiratívnymi ženami
„Viedla som úprimné rozhovory s úžasnými ženami, ktoré premenili svoje sny na realitu a z malých nápadov vytvorili masívne úspešné firmy,“ podelila sa Meghan so svojimi fanúšikmi. V týchto rozhovoroch ponúkne poslucháčom unikátny pohľad do sveta žien, ktoré dokázali vybudovať prosperujúce firmy. „Otvorene zdieľajú svoje tipy, triky (a pády), a umožňujú mi preniknúť do ich myslí, keď ja sama budujem svoje vlastné podnikanie s As ever,“ dodala. Prvá epizóda sa objaví už 8. apríla.
Podcast bude mať osem epizód, pričom nové epizódy sa budú objavovať každý týždeň. Tento projekt bude prvým originálnym podcastom produkovaným pre Lemonada Media. Rovnako ako v prípade jej predchádzajúceho podcastu "Archetypes", Meghan aj tentokrát cieli na publikum, ktoré má záujem o inšpiratívne príbehy a autentické rozhovory. Meghan zároveň predstavila aj prvé produkty z vlastnej značky "As Ever", ktoré zahŕňajú jedlé kvety, džemy a ibiškové čaje.

Meghan sa vracia pred kamery: Manželka princa Harryho otvorí dvere do svojho amerického domova
Priestor pre úprimné rozhovory
„Som veľmi hrdá na to, čo tvoríme, a na úprimné rozhovory, ktoré môžem viesť s ďalšími ženskými zakladateľkami, keď sa spoločne ponárame do zložitých otázok okolo budovania biznisu,“ vyjadrila sa Meghan. Podľa jej slov tieto rozhovory ponúknu pohľady, ktoré sú neoceniteľné pre každého, kto sa snaží vybudovať si svoje vlastné podnikanie.
„Meghan je taká vrelá a vítajúca osoba, že sa to okamžite prejaví v jej rozhovoroch,“ povedala Jessica Cordova Kramer, CEO a spoluzakladateľka Lemonada Media. „Vytvára príjemný priestor, v ktorom jej hostia otvoria svoje srdce a zdieľajú fascinujúce osobné príbehy. Poslucháči sa môžu tešiť na rozhovory, ktoré sú oveľa viac v štýle ‘pri kuchynskom stole’ než obchodnej porady,“ dodala Stephanie Wittels Wachs, spoluzakladateľka a kreatívna riaditeľka Lemonada Media.
Pozrite si zábery zo šou S láskou, Meghan.
Ženské témy a osobné záujmy
Meghan, ktorá sa predtým spojila so Spotify pri podcaste "Archetypes", ktorý sa zameriaval na stereotypy voči ženám, teraz pokračuje v projekte, ktorý je ešte osobnejší a zameriava sa na podnikanie. V prvom podcaste zameranom na ženské skúsenosti v biznise sa Meghan rozhodla zdieľať svoje vlastné výzvy a radosti, ktoré zažíva ako podnikateľka. Podľa jej slov bude tento podcast bude príspevkom do širšieho rozhovoru o ženách v podnikateľskom svete, ktoré sa často musia vysporiadať s prekážkami, ktoré ich kolegovia muži nezažívajú.
Nový podcast vychádza krátko po tom, čo Meghan na Netflixe uviedla svoju vlastnú lifestylovú šou "With Love, Meghan“, kde sa podelila o svoje tipy a triky na varenie, záhradkárčenie a organizovanie stretnutí s priateľmi. Hoci prvá séria čelí tvrdej kritike a katastrofálnym hodnoteniam, Netflix oznámil, že relácia dostane druhú sériu, ktorá je už dokonca natočená. Premiéra je naplánovaná na jeseň 2025.
