Tenistka plánuje na webe zverejňovať videá a umožniť fanúšikom „nazrieť viac do jej života“.

Vlastné kanály na YouTube sú na Slovensku doménou najmä hudobníkov. Prevádzkujú ich Celeste Buckingham, Majk Spirit či Rytmus.

Obsah prostredníctvom najznámejšej videoknižnice šíria tiež televízie (Markíza, Joj aj RTVS), ale aj tvorcovia jednotlivých relácií – vlastný kanál má napríklad česká Show Jana Krausa, ktorá deň po televíznej premiére zverejňuje obsah jednotlivých dielov aj s neodvysielanými klipmi.

Prostredníctvom pôvodného obsahu môžu na YouTube od vlaňajšieho mája zarábať aj slovenskí používatelia. Vlastník videoservera, spoločnosť Google, spustil u nás takzvaný partnerský program, v ktorom sa o tržby z reklamy pri prehrávaných videách delí s ich autormi.

Videá, ktoré chce používateľ speňažiť, nesmú porušovať autorské práva. Zároveň musia mať dostatok vzhliadnutí, a teda aj spustení reklám. Google podrobnejšie nekomunikuje podmienky vyplácania podielov autorom ani ich výšku.

D. Cibulková je na internete aktívna aj na sociálnych sieťach. Na Facebooku, kde priamo komunikuje s fanúšikmi, má v súčasnosti 450-tisíc „lajkujúcich“.

Vlani v októbri sa tenistka stala pravdepodobne prvým používateľom zo Slovenska, ktorému Facebook označil profil za overený. Pravé profily známych či verejne činných osôb, ale aj značiek bielou „fajkou“ na modrom podklade označuje sociálna sieť od vlaňajšieho mája.