Pravda je... že aj TY môžeš byť Iron Man
Tejto technologickej lahôdke som v uplynukom týždni neodolal. Už dlhšiu dobu sa snažím prinášať novinky z oblasti SmartWear, teda inteligentných nositeľných doplnkov. Hodinky, okuliare a konečne – oblečenie. Predstavte si tričko, ktoré vám povie pri pohybe, či dýchate správne, zmeria vám tep, počet opakovaní cvikov a to všetko štatisticky vyhodnotí v aplikácii pre iPhone. Chcete sa pochváliť výkonom vo veslovaní? Nech sa páči, zdieľajte ho. Kategória produktov s obrovským potenciálom a ešte chutnejším prezentačným videom! Viac na OMsignal.com a čoskoro aj v samostatnom článku.
Simulácia voľného výbehu hydiny. WHAT?
Asi koncom marca som v #digitalnytyzden písal o odkúpení Oculus VR Facebookom. Takmer dva mesiace po tom prichádza projekt, ktorý chce túto rozšírenú realitu zaviesť do úplne neočakávaného a bláznivého smeru. Projekt Second Livestock chce priniesť práve vďaka rozšírenej realite aspoň trochu prírody a svetla do života sliepok, pretože by mohol simulovať voľný výbeh, ktorý, bohužiaľ, veľká časť hydiny v modernej dobe pre vysoké náklady nezažije. Pozrite si video, naozaj si nerobím srandu.
Battflack najnovším meme!
Komixové filmy sú vždy zdrojom mexickej vlny, ktorá pzdvihne celý internet. A keď Zack Snyder, režisér Batman vs. Superman ohlásil Bena Afflecka ako nového Batmana, sociálne siete šaleli. Prečo práve on?! Teraz celý internet vytvára meme a strachuje sa, prečo je Battfleck taký smutný na prvej oficiálnej fotografii. Výber tých najlepších meme si môžete pozrieť na Mashable. Why so serious, Batman?!?
Hokejová chuťovka
Zápas Švédsko – Nórsko a výrok Riša Lintnera o bieloruskom apetíte v pití piva sa stal legendárnym hneď po tom, čo prekvapil aj jeho samého. Preto si ho len pripomeňme – je to jedno z najpopulárnejších videí na Slovensku podľa YouTube :)
Autmatizovaný špecialista
Efektivita vládne (nielen) online a Riešenia.com prinášajú exkluzívnu case study z ich kampane - ako dosiahnúť 10 miliónov cielených impresií či 60-tisíc preklikov? Ale hlavne: priniesť návratnosť investície o 300 percent? Čítajte viac na ADMA.sk
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.
Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)