Pravda je... že aj TY môžeš byť Iron Man

Tejto technologickej lahôdke som v uplynukom týždni neodolal. Už dlhšiu dobu sa snažím prinášať novinky z oblasti SmartWear, teda inteligentných nositeľných doplnkov. Hodinky, okuliare a konečne – oblečenie. Predstavte si tričko, ktoré vám povie pri pohybe, či dýchate správne, zmeria vám tep, počet opakovaní cvikov a to všetko štatisticky vyhodnotí v aplikácii pre iPhone. Chcete sa pochváliť výkonom vo veslovaní? Nech sa páči, zdieľajte ho. Kategória produktov s obrovským potenciálom a ešte chutnejším prezentačným videom! Viac na OMsignal.com a čoskoro aj v samostatnom článku.

Simulácia voľného výbehu hydiny. WHAT?

Asi koncom marca som v #digitalnytyzden písal o odkúpení Oculus VR Facebookom. Takmer dva mesiace po tom prichádza projekt, ktorý chce túto rozšírenú realitu zaviesť do úplne neočakávaného a bláznivého smeru. Projekt Second Livestock chce priniesť práve vďaka rozšírenej realite aspoň trochu prírody a svetla do života sliepok, pretože by mohol simulovať voľný výbeh, ktorý, bohužiaľ, veľká časť hydiny v modernej dobe pre vysoké náklady nezažije. Pozrite si video, naozaj si nerobím srandu.

Battflack najnovším meme!

Komixové filmy sú vždy zdrojom mexickej vlny, ktorá pzdvihne celý internet. A keď Zack Snyder, režisér Batman vs. Superman ohlásil Bena Afflecka ako nového Batmana, sociálne siete šaleli. Prečo práve on?! Teraz celý internet vytvára meme a strachuje sa, prečo je Battfleck taký smutný na prvej oficiálnej fotografii. Výber tých najlepších meme si môžete pozrieť na Mashable. Why so serious, Batman?!?

Virtuálna realita vhodná pre sliepku. Aj tú vašu

Hokejová chuťovka

Zápas Švédsko – Nórsko a výrok Riša Lintnera o bieloruskom apetíte v pití piva sa stal legendárnym hneď po tom, čo prekvapil aj jeho samého. Preto si ho len pripomeňme – je to jedno z najpopulárnejších videí na Slovensku podľa YouTube :)

Autmatizovaný špecialista

Efektivita vládne (nielen) online a Riešenia.com prinášajú exkluzívnu case study z ich kampane - ako dosiahnúť 10 miliónov cielených impresií či 60-tisíc preklikov? Ale hlavne: priniesť návratnosť investície o 300 percent? Čítajte viac na ADMA.sk


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.

Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk

Virtuálna realita vhodná pre sliepku. Aj tú vašu

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)