Správa do vesmíru ako dojímavý príbeh
Ako povedať niekomu, kto je veľmi málo s vami, že ho máte radi? Stephanie má otca, s ktorým má práve tento problém – ako vedec sa dokonca ani nenachádza na tej istej planéte ako ona. Preto mu spolu s Hyundai posiela do vesmíru najväčší odkaz na svete. Viac o kampani ako aj fantastický making of nájdete na amessagetospace.com. SUPER!
Holenie superhrdinov!
Druhé pokračovanie Avengers už čoskoro zažije svoju premiéru, preto je treba pritvrdiť aj v netradičných formách propagácie. Napríklad spojením výrobcu holiacich strojčekov Gillette a Stark Industries vzniklo holiacie zariadenie pre každého jedného superhrdinu. Preto IronMan, Hulk, Captain America či Thor majú strojček adekvátny svojim superschopnostiam a ak máte radi marvelovky, tak sa neuveriteľne nasmejete. Doporučuje desať z desiatich fanúšikov komixov!
May the force be with your emoticon!
A keď sme už pri filmoch, v týždni mal premiéru aj nový trailer na Star Wars VII. Twitter sa hneď pripojil k mánii okolo – napíšte pri tvorbe tweetu hashtagy #C3PO #stormtrooper alebo #BB8 a potešte kúsok Sily v sebe špeciálnymi emotikonmi! :)

Keď odpovedá Mark
Aj sám Mark Zuckerberg je občas na Facebooku online a odpovedá na otázky fanúšikov či novinárov. Sranda bola, keď sa ho pýtali priamo Richard Branson (majiteľ Virgin Galactic) o tom, prečo je potrebné zabezpečiť internet pre celý svet, či Shakira, ktorú zaujímal najlepší nástroj na učenie sa pre znevýhodnených ľudí. Výber toho najlepšieho priniesol AdWeek a je to celkom zaujímavé čítanie.
Počet likeov už nezaváži
Vybudovali ste si vzťah so zákazníkmi na sociálnych sieťach, teraz postúpte o krok ďalej. Aj zdanlivá hlúposť ako obrázok pri poste môže pokaziť snahu, naučte sa ich preto správne používať. Na záver sa vykašlite na to naozaj nepodstatné – počet likeov. Na ADMA.sk vám povieme prečo.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)