Web Modrykonik.sk atakuje návštevnosťou 600-tisícovú hranicu používateľov mesačne. Okrem článkov sa na Slovensku aj v Česku orientuje na bazár a diskusie.

Viber najnovšie uviedol balík samolepiek so šestnástimi vizuálmi jeho maskota – modrého koníka Mikyho. Ten je zobrazený v rôznych náladách so širokou škálou emócií. Samolepky sú k dispozícii pre všetkých.

„Všetky mamičky a budúce mamičky teraz majú ďalšie možnosti, ako spolu komunikovať a ako sa dostať k ďalším zaujímavým informáciám. Samolepky sú všeobecne veľmi populárne a veríme, že tie Mikyho budú veľkým hitom medzi používateľkami portálu,“ povedala Daniela Ivanova, riaditeľka pre Business Development Viber pre strednú a východnú Európu.

Samolepky Modrý koník pripravil v slovenčine aj češtine pre skupiny návštevníkov a návštevníčok z oboch krajín.

Okrem toho bol vyvinutý aj chatbot Miky, ktorý bude informovať budúce mamičky o tom, ako prebieha tehotenstvo. Zároveň im bude posielať informácie z obsahu portálu a postupne s používateľkami interaktívne komunikovať, pribudnú napríklad aj kvízy.

„Keďže sú však mamičky od seba často veľmi ďaleko, môžu komunikovať cez Viber a teraz si tiež vymieňať nálepky s Mikym, ktorý im bude každý deň pripomínať, že sú súčasťou priateľskej komunity, kde si používateľky navzájom pomáhajú a podporujú sa,“ hovorí spoluzakladateľ a riaditeľ Modrého koníka Peter Vidovič.

Obe spoločnosti plánujú dlhodobú spoluprácu. Ako uvádzajú, pre obe značky ide o spôsob, ako rozšíriť svoju používateľskú základňu.