Spoločnosť Twitter  mala v posledných mesiacoch rokovať o získaní sociálnej siete Clubhouse. Von presiakla aj informácia, že sa hovorilo o nacenení Clubhouse v hodnote zhruba 4 miliárd dolárov. Ako informovali viaceré zdroje, diskusie však už nepokračujú a nie je jasné, prečo boli zastavené píše portál bloomberg.com.

Agentúra Bloomberg dávnejšie informovala, že Clubhouse rokuje o získaní finančných prostriedkov od investorov v rámci nacenenia podniku na zhruba 4 miliardy dolárov. Po tom, ako rozhovory s Twitterom stroskotali, Clubhouse začal preskúmať, či malo zmysel zvýšiť financovanie na danom naceňovaní. Aplikácia umožňuje používateľom hosťovať v rozhlasových programoch. Poslucháči sa môžu pridať do miestnosti, kde diskusia prebieha, a požiadať o účasť na živých rozhovoroch.

Twitter
Neprehliadnite

Twitter chce konkurovať Clubhousu. Spúšťa platformu Spaces, ktorá je aj na Androide

Clubhouse jmá sotva rok, no dokázal už pritiahnuť niektoré z najväčších mien v biznise i v Hollywoode. Viaceré spoločnosti v oblasti sociálnych médií sa rýchlo pustili do práce na svojich vlastných verziách Clubhouse vrátane Twitteru. K vytváraniu podobnej platformy sa pridal aj Facebook  a spoločnosti LinkedIn, Slack Technologies a Microsoft.

Twitter, ktorý je konkurent spoločnosti Clubhouse, založil službu s názvom Spaces a na trh ju uviedli koncom minulého roka. Táto nová platforma je stále v beta verzii a nie všetci používatelia môžu vytvárať alebo hosťovať verejné diskusie. Výkonný riaditeľ Jack Dorsey vidí potenciál vo zvuku ako v novom spôsobe interakcie ľudí na Twitteri a spoločnosť vsádza na živé prenosy. Šéf produktového oddelenia Twitteru Bruce Falck uviedol, že spoločnosť uvažuje o speňažení služby Spaces, avšak tieto diskusie sú v počiatočných fázach.