Titulná strana Pokecu naberá postupne prvky nového dizajnu. Nie funkcionalitou. Pred polovicou testovacieho obdobia najnavštevovanejší portál Azet.sk skúša odpromovovať redizajnovaný Pokec. Po billboardoch, reklamách v printe a v televízii sa opäť snaží osloviť používateľov na webe. Tento raz priamo pri registrácii.
Prihlasovací formulár na Pokec je po novom obstavaný modro-zelenými bannermi promujúcimi betaverziu vynovenej služby. Jeden z nich umiestnil Azet priamo nad prihlasovací a registračný box. "Nový profil, nové fotoalbumy, noví priatelia, nový Pokec tu," presviedča používateľov portál, aby klikli radšej o pár pixelov vyššie.
Na titulke Pokecu sa pôvodná grafika stráca medzi novými modro-zelenými bannermi
Hneď vedľa potom Azet šíri aj svoju novú agendu - že Pokec už nie je iba webchat pre anonymných. "Sú tu tvoji priatelia, spolužiaci a kolegovia. Vyplň si aj ty meno a priezvisko," odznieva v ďalšom self-prome na titulke.
Okrem upozorňovania na zmeny ide Pokec po nových používateľoch aj marketingovými akciami. Prehovoriť ich nechce len k tomu, aby si zapli Pokec beta, ale aj aby si vyskúšali prémiový balík Plus. Ten je teraz pri prihlasovaní v ponuke na dvojnásobný počet dní.
Silnejšie marketingové aktivity Azetu prichádzajú približne po mesiaci od začiatku verejného testovania nového Pokecu. Okrem iného ich Azet realizuje v čase, kedy jeho konkurent Zoznam začal na svojej homepage vábiť slovenských surferov na medzinárodný Facebook. Takéto snahy Azet označil za cielenú snahu uškodiť mu. Či bude mať nová iniciatíva Zoznamu vplyv na priebeh testovania Pokecu, Azet nepovedal. Viac informácií o Zozname a Facebooku.
Nový Pokec by mal prísť do ostrej prevádzky koncom leta. Po mesiaci testovania predstavitelia portálu hovoria, že sú s jeho stavom spokojní. Nové profily si zatiaľ aktivovalo iba 10 % ľudí, podľa Azetu je to dosť. Viac informácií.