Aktualizácia:

Profil "Juliána Kolomačku" na Pokec.sk vytvorila agentúra MUW Saatchi & Saatchi zámerne autenticky, bez priamej príslušnosti k T-Mobile. Postava tak má cieľovej skupine efektívnejšie odkomunikovať, že chatovať sa dá aj v mobile prostredníctvom služby web'n'walk. Viac o kampani hovoril pre Mediálne.sk Ivan Hulík z MUW Saatchi & Saatchi.

 

Julián Kolomačka a Osweta.sk od MUW Saatchi & Saatchi pre web'n'walk od T-Mobile


Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalík

Art director: Mário Poór, Ivo Zemanovič, Gergely Németh

Copywriter: Peter Rjčák, Milan Bielik, Zuzana Ferusová

Account manager: Zuzana Marečková

Mediálna agentúra: Mediaedge:cia

Použité médiá: web

Termín nasadenia: 16.3.2009

Cieľová skupina: 15 - 25 rokov

Marketingový cieľ kampane: aktivácia a používanie služby web'n'walk

Produkcia spotu: Hitchhiker

Réžia: Karol Vosátko

 

 

"Kolomačka" je internetovou nadstavbou kampane "xces s nim xodit", ktorou aktuálne oslovuje T-Mobile mladých.

Hulík hovorí aj viac o funkcionalite Osweta.sk. Nekonvertuje len písmená z jedného na druhé, ale prekladá aj základné chatové skratky. Agentúra ako príklad spomína LOL, ROFL, BRB či AFK.

Jednoduché a autenticky pôsobiace videá pre web režíroval Karol Vosátko, známy je najmä z televízie s titulmi SOS alebo Mafstory. Naposledy režíroval spoty pre konkurenčný Orange s Adelom a Sajfou.

 

Tlačová správa ku kampani.

 


Zverejnené 18. marca:

Nevieš, čo je LOL? Reklamné plochy chatovacieho lídra Pokec od internetového lídra Azet sú tejto otázky plné. Netypické je, že reklama nesmeruje na externý web, ale priamo do profilu jedného z užívateľov Juliána Kolomačku.

T-Mobile opäť cieli na mladých cez Pokec. Lekciami „chatowčiny“


Slovník "chatowčiny" v podaní MUW Saatchi & Saatchi na Osweta.sk je jednoduchý. Ak užívateľ chce preložiť napríklad slovo "mediálne", výsledok je "mEdIálNe". Ak zadá "láska", preklad znie "láSqA".

 

"Kolomačka", štylizovaný do podoby nešikovného bifľoša, ponúka video s lekciou "chatowčiny" pri tabuli s nápisom "web´n´walk". Má vyplnený štandardný, ale graficky starostlivo ošetrený profil s gramatickými chybami.

O videu s lekciou užívatelia živo diskutujú - v 109 komentároch hovoria návštevníci zväčša pozitívne. Objavujú sa však aj diskutéri, ktorí sa snažia nadšenie so zábavy s "bifľošom" naštrbiť: tvrdia, že všetci sadli na lep reklame.

Web´n´walk je internetová služba T-Mobilu. Kolomačkov profil smeruje na web, ktorý operátorovi patrí: volá sa Osweta.sk, kričia na ňom magentové odtiene a ponúka "slovensko-chatowský" slovník. Postavu Kolomačku má s profilom na Pokeci spoločnú. Na stránke sú len dve liniky: späť na profil postavičky a na aktiváciu webovej služby.

Reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ktorá pracuej pre T-Mobile, sa nespája s Azetom prvýkrát. Minulý rok mali napríklad ružoví "Mobíci" pôvodne z kampane Slovensko hľadá Superstar tiež svoje profily na Pokeci.

Mediálne.sk zisťuje podrobnosti o novej kampani.